Gå til innhold

Beste kebaben i Oslo?


Hotel Papa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns bislett kebab var ganske kjedelig jeg. Litt mye smak av rosa dressing liksom. Men nå takler jeg ikke sterk kebab heller, så jeg bestiller alltid medium. Også er det alltid dritmye folk der siden den er så "berømt".

 

Hvis du går til Youngstorget og fortsetter bort mot Rockefellerbygget, der det store skiltet med masse butikknavn og slikt står. Fortsett bortover gata så kommer du til noen kebabsjapper langs veien. Hvertfall 2 av de lager Kyllingshawarma, det er DRITGODT, og man får det i innrullet, blir ikkeno griseri å spise. Det er ordentlig grillet kylling.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
At dere tør spise den søpla der...? Be om å få den ekstra godt stekt, så har dere større sjanse til å slippe unna salmonella, tarmbakterier og lignende... ;-)

 

(Ei jente jeg kjenner fikk salmonellaforgiftning fra kebab... Sleit med ettervirkninger og hoven kropp et år etterpå)

5990272[/snapback]

 

Nå har jeg ikke spurt om meninger rundt om kring kebab, jeg har spurt om den beste i oslo..

 

Stine: mener du den som ligger rett ovenfor Oslo Spektrum? Vinnis kebab?

Lenke til kommentar

Ekte tyrkisk kebab er laget av Lammekjøtt... Men den som blir solgt i stor byene aner jeg ikke hva er i..

Tror det er en blanding av diverse greier sånn som grillpølser, altså restene fra et eller anna! godt er det ivertfall :p

driter i om det er katte eller rottekjøtt, smaker det godt så er det verdt å spise det :wee:

 

 

Shikaru: hvor ligger den? denne adressen?

Bari Pizza Gergis

Torgg. 23, 0183 Oslo

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke spurt om meninger rundt om kring kebab, jeg har spurt om den beste i oslo..

 

Sant nok... Og kebab kan faktisk være godt... Når det er skikkelig kjøtt, marinert lam... (Ikke farse) Har ikke smakt en god kebab i Oslo, men får følge med her... Mulig det finnes?? Skal følge med i tråden :-)

 

--------------------------

- Kebab er kvernet eller strimlet, marinert kjøtt, som presses sammen eller legges lagvis i skiver, for deretter å stekes, forklarer kollega Thore Lund.

 

- Men på slutten av 80-tallet trengte farsevarianten seg frem, egentlig et norsk fenomen, som gjorde stor suksess på grunn av prisen, fortsetter han.

Lenke til kommentar

Paddington: vil du ha en digg kebab!? da foreslår jeg at du oppsøker Carmel Grill på Kirkerista (ligger nedenfor domkirken mot XXL) ved carl johan!

Det er ikke det kjøttet du er vant til ( ivertfall ikke jeg). Det er Kalkun kebab, virker som om de gutta har peiling på hva de lager for den ser ikke ut som de vanlige med brunt kjøtt osv!

 

Anbefaler den så det synger! :p

Lenke til kommentar
Shikaru: hvor ligger den? denne adressen? 

Bari Pizza Gergis

Torgg. 23, 0183 Oslo

5990321[/snapback]

 

Husker ikke.

Var der bare med no kompiser og slikt.

(Ei jente jeg kjenner fikk salmonellaforgiftning fra kebab... Sleit med ettervirkninger og hoven kropp et år etterpå)

5990272[/snapback]

Jeg skal slutte å spise all mat. Det er nok tryggest. :)

5990371[/snapback]

 

Du må nok spise noe :wee:

Lenke til kommentar
Paddington: vil du ha en digg kebab!? da foreslår jeg at du oppsøker Carmel Grill på Kirkerista (ligger nedenfor domkirken mot XXL) ved carl johan!

Det er ikke det kjøttet du er vant til ( ivertfall ikke jeg). Det er Kalkun kebab, virker som om de gutta har peiling på hva de lager for den ser ikke ut som de vanlige med brunt kjøtt osv!

 

Anbefaler den så det synger! :p

5990355[/snapback]

 

Ja, takk for tipset... Kylling-/kalkun-kebab er jo faktisk spiselig! Kompis av meg bekrefter det du sier om kvaliteten på kirkerista...

Lenke til kommentar
(Ei jente jeg kjenner fikk salmonellaforgiftning fra kebab... Sleit med ettervirkninger og hoven kropp et år etterpå)

5990272[/snapback]

Jeg skal slutte å spise all mat. Det er nok tryggest. :)

5990371[/snapback]

Du må nok spise noe :wee:

5990397[/snapback]

Nope. Jeg kan dø av det.

Lenke til kommentar
Paddington: vil du ha en digg kebab!? da foreslår jeg at du oppsøker Carmel Grill på Kirkerista (ligger nedenfor domkirken mot XXL) ved carl johan!

Det er ikke det kjøttet du er vant til ( ivertfall ikke jeg). Det er Kalkun kebab, virker som om de gutta har peiling på hva de lager for den ser ikke ut som de vanlige med brunt kjøtt osv!

 

Anbefaler den så det synger! :p

5990355[/snapback]

 

Ja, takk for tipset... Kylling-/kalkun-kebab er jo faktisk spiselig! Kompis av meg bekrefter det du sier om kvaliteten på kirkerista...

5990412[/snapback]

 

Seriøst første gangen jeg spiste der ville jeg nesten ikke forlate shappa :p den var så evig digg og hvis du spør så får du et sånt digg lag med hvitløk/kryddersmør på innsia av kebaben (hvis du liker hvitløk da) fy søren så digg!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...