Howard Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 ATI har lansert en ny generasjon FireGL-skjermkort for profesjonelle arbeidsstasjoner. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det er bra at både ATI og nVidia har nye produkt på markedet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hvem er kundegruppen til de nye kortene? Jeg kan ikke se for meg at profesjonelle folk som sitter med CAD/CAM trenger god bildekvaliet ved koding og dekoding av videoer... Lenke til kommentar
moddy Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Kundegruppen er dem som konstruerer og designer alt du tar i i løpet av en dag. Nå blir det aller meste konstruert og testet i avanserte 3D programmer som trenger det aller aller beste av data komponenter for å fungere raskt og sikkert slik at produktet kommer raskt ut på markedet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hvem er kundegruppen til de nye kortene? Jeg kan ikke se for meg at profesjonelle folk som sitter med CAD/CAM trenger god bildekvaliet ved koding og dekoding av videoer... 5991620[/snapback] Profesjonelle folk trenger generellt god bildekvalitet, noe jeg forstod at Avivo skulle fikse. Dessuten er det ikke bare CAD/CAM-folk som bruker FireGL-kort, det er også rettet mot designere, folk som redigerer film, og ellers alle som trenger optimal bildekvalitet/ytelse i annet enn bare spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå