dtr Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg har en Yamaha Dtr1991 modell. Det sitter på trimforgasser,luftfilter og potte. Så jeg lurte på om det er store sjanser for meg å bli tatt av snuten og få bot og utsedtelse av billappen. PS: Jeg ble stoppet en gang og da sto han der og gassa i 5min, og klarte ikke å finne ut om den var trimma, og jeg bor i Oslo, og der er det mange mc-purk. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det er en sjans for det ja Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Skoler er hvertfall veldig populært sted å sjekke slike ting nå på våren. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 jeg vet er litt sånn smånervøs for det der.... må finne meg et sted og parkere ... Lenke til kommentar
dtr Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Ok, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Skaff deg turtallsperre du, fungerer veldig godt... Blir du stanset trykker du enkelt bare på en knapp og mopeden går bare i 45km/t bare sørg for å gjemme knappen under kåpa eller lignede Lenke til kommentar
dtr Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Skaff deg turtallsperre du, fungerer veldig godt... Blir du stanset trykker du enkelt bare på en knapp og mopeden går bare i 45km/t bare sørg for å gjemme knappen under kåpa eller lignede 6000464[/snapback] Ok, hvor kan jeg få tak i en sånn sperre??? Hva er prisen. Lenke til kommentar
veos Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) MC Deler, Crash og/eller Speedoptions. Jeg kjøpte meg en trådløs en, som gjør at jeg kan styre dette fra en knapp i lommen. Den kostet rundt 900,-/NOK, men du finner nok en som er langt billigere! Endret 28. april 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå