MindTooth Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Gleder meg mest til å høre mere om spillet "spore". Hvis det dukker opp da... 5996823[/snapback] Å faen, det glemte jeg!! Hell yeah!! Med andre ord; håper de snakker litt om det ja Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 SPORE høres veldig interessant ut ja. Det er , for meg, et spill som enten flopper eller blir aldeles fantastisk. Grunnen er at fallhøyden i det prosjektet er hinsides stor. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Noen som har hørt om det blir noe Project Offset på E3? 5990710[/snapback] De skal vise frem noe ja, retter som jeg har forstått...nå er ikkejeg heler sikker da, men jeg mener å ha lest det. Tror det blir et konge-spill Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Gleder meg forsåvidt til å se mer om Dark Messiah of Might&Magic. Syntes spillet så veldig teit ut helt til jeg så en film fra slåssingen som virket sinnsykt brutal, og så leste jeg at det var de som lagde Arx Fatalis(Som var et veldig ambisøst, tappert, og tildels vellykket forsøk på en Ultima Underworld-klone), og så leste jeg om gameplayet som også virker utrolig spennende hvis de greier det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 SPORE høres veldig interessant ut ja. Det er , for meg, et spill som enten flopper eller blir aldeles fantastisk. Grunnen er at fallhøyden i det prosjektet er hinsides stor. 5996974[/snapback] Men det er ihvertfall noen som for ein gangs skyld våger å tenke NYTT. Men som du sier, er folk flest ofte lit tskeptiske til nye saker og ting. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Selv krysser jeg fingra for at duke nukem forever dukker opp Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Selv krysser jeg fingra for at duke nukem forever dukker opp 5997111[/snapback] Ja svarte pokker, eg syns fortsatt den E3-trailerene vi fikk servert i 2000/o1 ser konge ut eg Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Håper vel mest på nyheter rundt Bohemias "Armed Assault" med screens og forhåpentligvis en trailer som viser litt mer animasjoner. Kanskje også litt om "Game2" Ellers håper jeg også på nyheter rundt 1944 D-Day men vet ikke om de er klar med noe enda. Hitman:Bloodmoney er også interessant, men det kommer ut relativt tett etter E3 tror jeg så det er så som så for info. Ved siden av det er der jo alltid etpar spill som dukker opp som man ikke har hørt så mye om Endret 27. april 2006 av Archangel Lenke til kommentar
apefisk Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Først og fremt ser jeg frem til Revolution og spill på den, inntrykk fra de som prøver. Twillight Princess og Zelda-spillet til DS gleder jeg meg også til. Ellers håper jeg på Warhammer: Age of Reckoning og kanskje noe fra Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar. In-game fra PS3 kunne sikkert også vært flott, og skulle gjerne likt å se info om en nestegenerasjons Game Boy. Det hadde vært noe det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 SPORE høres veldig interessant ut ja. Det er , for meg, et spill som enten flopper eller blir aldeles fantastisk. Grunnen er at fallhøyden i det prosjektet er hinsides stor. 5996974[/snapback] Men det er ihvertfall noen som for ein gangs skyld våger å tenke NYTT. Men som du sier, er folk flest ofte lit tskeptiske til nye saker og ting. 5997108[/snapback] Det glemte jeg ja. Gleder meg enormt til Spore. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Er så lei Sony nå . "Nei vi viser ikke fram noe til allmenheten. Vi skal stå bak et forheng og kun dedikerte journalister skal få lov til å skrive det vi bestemmer at de skal skrive." Hva er det for slags holdning? Har dere en maskin som virker får dere f... med stille den ut og la folk få teste den, eventuellt la utvalgte teste den, men gjøre det til en offentlig happening. Nintendo slår på stortrommen og sier at "selvfølgelig skal folk få teste. Vi har masse godis vi håper dere vil like og vi skal leke masse med Revolution på E3. Gled dere" Sony skal stå bak et forheng....gudbedre. I tillegg skal de sikkert presentere en haug med cgi-filmer fra spill som i virkeligheten ser totalt annerledes ut....... Nei nå var jeg negativ...huff... 5996059[/snapback] Sony har bekreftet at vil være spillbare PS3 titler på E3, men om det blir gjort på privat visning vet jeg ikke, men i det minste blir det ikke bare cgi-videoer. Lumines 2 til PSP og God of War 2 til PS2 kommer nok også til å kreve litt oppmerksomhet. Kratos er vistnok blitt enda mere brutal, så traileren fra IGN, etter å ha ha drept fyren som fløy på griffen, så såg det ut som han hogget av vingen på griffen for moro skyld. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Selv krysser jeg fingra for at duke nukem forever dukker opp 5997111[/snapback] Har ikke det vært i 'utvikling' siden .. tja, 90-tallet? Synes sist jeg så noe fra Forever spilltes Vanilla Ice fortsatt på radioen :!: Ice Ice Baby - dum dum dum di dum dum Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Nå ser jeg fram til Wii. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hvilke nettsider har mest om E3? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Nå er det straks GameSpots On The Spot (Live). Tune in.De har nok noen tanker om navnet Wii. Om ikke annet enn morsome. Hva hadde de å si? 6002442[/snapback] Håper vi får se mer fra Spore, og ikke minst masse fra rev..eh wii! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Hvilke nettsider har mest om E3? 6004444[/snapback] http://www.e3insider.com Du kan også følge med her: http://www.us.playstation.com/Content/Site...owCoverage.html Endret 28. april 2006 av Avean Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 http://www.1up.com De kjører show rett fra E3 gulvet. Samme gjør ''On the Spot'' fra http://www.gamespot.com Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Må vel nesten legge til Halo3,da det er bekreftet at dette vil bli vist fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå