Gå til innhold

Hva ser du mest fram til på E3

Anbefalte innlegg

Ja, det nærmer seg og denne E3`en vil nok bli en høydare. Tenker på å reise til neste år, men ideelt sett burde det nok hvert iår jeg skulle reist.

PS3: Ser fram til å forhåpentlig å få sett en fungerende maskin som ikke er gjemt bak et foheng. Nok hemmelighetskremmeri nå Sony. Gi oss noe å beundre.

Vis oss MotorStorm :-)

360: Masse nye spill, utviklet fra bunnen av til 360. Kamera til 360. Noe om interaktive spill ala GuitarPlayer, Karaoke..osv...

Revolution: Alt svelges og aksepteres. ALT!

Så hva er dine forhåpninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det nærmer seg og denne E3`en vil nok bli en høydare. Tenker på å reise til neste år, men ideelt sett burde det nok hvert iår jeg skulle reist.

PS3: Ser fram til å forhåpentlig å få sett en fungerende maskin som ikke er gjemt bak et foheng. Nok hemmelighetskremmeri nå Sony. Gi oss noe å beundre.

Vis oss MotorStorm :-)

360: Masse nye spill, utviklet fra bunnen av til 360. Kamera til 360. Noe om interaktive spill ala GuitarPlayer, Karaoke..osv...

Revolution: Alt svelges og aksepteres. ALT!

Så hva er dine forhåpninger?

5990047[/snapback]

Min drøm er kunngjøring av Guitar Hero for Xbox 360. :)

Ellers så mye som mulig om Revolution, og ja - konkrete gameplay-eksempler for PS3.

Lenke til kommentar

Spillbare demoer til Revolution og PS3 hadde vert en drøm, eller i det minste EKTE in-game videoer og bilder (den var siktet til Sony ja). Skal ikke ha meg PS3, men ser fram til å se denne grafikken de skryter slik av :p

<3 Spillbart Metroid Prime 3 <3

Og jeg håper også på mere info om Spore, og om nye, spennende DS-spill.

Lenke til kommentar

Boothbabes! :w00t:

Ellers, så ser jeg såklart frem til Gears of War & Splinter Cell: Double Agent.

Håper jeg får se noe gameplay av PS3, og er veldig veldig spent på revolution og gyro-kontrolleren Deres. Dette blir spennende.

Til dinsdale; er det ikke KUN presse som slipper inn på E3? Hvis de slipper inn vanlige dødelige reiser jeg dit neste år, garantert.

Edit; typo :roll:

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Boothbabes!  :w00t:

Håper jeg får se noe gameplay av PS3, og er veldig veldig spent på revolution og gyro-kontrolleren Deres. Dette blir spennende.

Til dinsdale; er det ikke KUN presse som slipper inn på E3? Hvis de slipper inn vanlige dødelige reiser jeg dit neste år, garantert.

Edit; typo  :roll:

5990819[/snapback]

Må skuffe deg med at boothbabes ikke finnes lenger :cry:

Lenke til kommentar

REVOLUTION! :dribble:

Det blir så spennende å få vite noe nytt om maskinen

... eller vi vet jo en del om maskinen da, men kanskje om nye spillanseringer og slikt!

Noen som vet sånn ca når revolution kommer til Europa... (Ikke dato, men om det kommer likt i hele verden, eller mye senere i europa)

Revolution :love:

Lenke til kommentar
Boothbabes!  :w00t:

Edit; typo  :roll:

5990819[/snapback]

Må skuffe deg med at boothbabes ikke finnes lenger :cry:

5990930[/snapback]

De er vel der, bare mindre lettkledde? Sånn jeg har forstått det..

Lenke til kommentar

Hos meg stiller Nintendo Revolution seg sterkeste,tett etterfulgt av Sony`s PS3 spill og endelige design på håndkontrollern. Ellers håper eg å se mye meir fra kommende titler til Xbox 360 :)

Eg tror dette fort kan bli den beste E3 på mange år :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...