Dinsdale Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ja, det nærmer seg og denne E3`en vil nok bli en høydare. Tenker på å reise til neste år, men ideelt sett burde det nok hvert iår jeg skulle reist. PS3: Ser fram til å forhåpentlig å få sett en fungerende maskin som ikke er gjemt bak et foheng. Nok hemmelighetskremmeri nå Sony. Gi oss noe å beundre. Vis oss MotorStorm :-) 360: Masse nye spill, utviklet fra bunnen av til 360. Kamera til 360. Noe om interaktive spill ala GuitarPlayer, Karaoke..osv... Revolution: Alt svelges og aksepteres. ALT! Så hva er dine forhåpninger? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ja, det nærmer seg og denne E3`en vil nok bli en høydare. Tenker på å reise til neste år, men ideelt sett burde det nok hvert iår jeg skulle reist. PS3: Ser fram til å forhåpentlig å få sett en fungerende maskin som ikke er gjemt bak et foheng. Nok hemmelighetskremmeri nå Sony. Gi oss noe å beundre. Vis oss MotorStorm :-) 360: Masse nye spill, utviklet fra bunnen av til 360. Kamera til 360. Noe om interaktive spill ala GuitarPlayer, Karaoke..osv... Revolution: Alt svelges og aksepteres. ALT! Så hva er dine forhåpninger? 5990047[/snapback] Min drøm er kunngjøring av Guitar Hero for Xbox 360. Ellers så mye som mulig om Revolution, og ja - konkrete gameplay-eksempler for PS3. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 PlayStation 3 selvsagt, og Metal Gear Solid 4 + alt det Square Enix har å by på. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Armed Assault, PS3 og MGS4 Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Spillbare demoer til Revolution og PS3 hadde vert en drøm, eller i det minste EKTE in-game videoer og bilder (den var siktet til Sony ja). Skal ikke ha meg PS3, men ser fram til å se denne grafikken de skryter slik av <3 Spillbart Metroid Prime 3 <3 Og jeg håper også på mere info om Spore, og om nye, spennende DS-spill. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Ingame vidz fra ps3, og ikke bare rendra(slik det skrives?) mansjit filmer som sony alltid har gitt ut for og imponere oss Endret 26. april 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Noen som har hørt om det blir noe Project Offset på E3? Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Warhammer Online: Age of Reckoning! Gleder meg villt, selv om det er et godt stykke unna release. Mythic Entertainment lover å overraske publikum på E3 med hvor langt de har kommet. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Boothbabes! Ellers, så ser jeg såklart frem til Gears of War & Splinter Cell: Double Agent. Håper jeg får se noe gameplay av PS3, og er veldig veldig spent på revolution og gyro-kontrolleren Deres. Dette blir spennende. Til dinsdale; er det ikke KUN presse som slipper inn på E3? Hvis de slipper inn vanlige dødelige reiser jeg dit neste år, garantert. Edit; typo Endret 26. april 2006 av dark by design Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Boothbabes! Ellers, så ser jeg såklart frem til Gears of War & Splinter Cell: Double Agent. Håper jeg får se noe gameplay av PS3, og er veldig veldig spent på revolution og gyro-kontrolleren Deres. Dette blir spennende. Til dinsdale; er det ikke KUN presse som slipper inn på E3? Hvis de slipper inn vanlige dødelige reiser jeg dit neste år, garantert. Edit; typo 5990819[/snapback] Må skuffe deg med at boothbabes ikke finnes lenger Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det er meningen at kun presse skal slippe inn, men det er visstnok ikke så vanskelig å komme inn bare man har en løs kobling til noen som jobber med noe relatert til bransjen. Er visstnok et økende problem at det er mange uvedkommende Joe Sixpack der. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 REVOLUTION! Det blir så spennende å få vite noe nytt om maskinen ... eller vi vet jo en del om maskinen da, men kanskje om nye spillanseringer og slikt! Noen som vet sånn ca når revolution kommer til Europa... (Ikke dato, men om det kommer likt i hele verden, eller mye senere i europa) Revolution Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Boothbabes! Ellers, så ser jeg såklart frem til Gears of War & Splinter Cell: Double Agent. Håper jeg får se noe gameplay av PS3, og er veldig veldig spent på revolution og gyro-kontrolleren Deres. Dette blir spennende. Til dinsdale; er det ikke KUN presse som slipper inn på E3? Hvis de slipper inn vanlige dødelige reiser jeg dit neste år, garantert. Edit; typo 5990819[/snapback] Må skuffe deg med at boothbabes ikke finnes lenger 5990930[/snapback] De er vel der, bare mindre lettkledde? Sånn jeg har forstått det.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 MGS4, PS3, Revolution, Resident Evil 5, Twilight Princess og Diablo III (?!). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Må være Playstation 3 og Revolution, kanskje mest sistnevnte. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Darkfall, og ikke noe særlig annet Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Når er det da ? Glemmer stadig jeg .. Mai en gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 spillbar demo av crysis og nye hitman spillet. også revelusjon seff. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hos meg stiller Nintendo Revolution seg sterkeste,tett etterfulgt av Sony`s PS3 spill og endelige design på håndkontrollern. Ellers håper eg å se mye meir fra kommende titler til Xbox 360 Eg tror dette fort kan bli den beste E3 på mange år Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ser mest frem til Revulotion, MGS4, Zelda og PS3. Dette ser ut til å bli en digg E3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå