monkeyboogie Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Heisann. Jeg har planer om å lage min egen personlige hjemmeside, som skal innholde litt bilder og info på, men den skal være gratis , det er veldig viktig, hvilken domene det er bryr jeg meg ikke om. Men jeg ønsker ikke å ha en slik ferdiglaga siden som freewebs,home.no har, jeg har en konto på home.no, å hadde lyst å lage eget design ogsånt i photoshop å laste opp der å bruke det som hjemmeside, men jeg har ingen aning hvordan man gjør slikt. Så vis det er noen der ute som kan hjelpe meg å sette sammen denne hjemmesiden ville jeg vært evig takknemmelig, alt av tips taes imot gladelig. Jeg kom over noen websider jeg ønsker å få laget noen lignende. Webside 1 Webside 2 Disse to likte jeg veldig godt, men om dem er laget gratis er ett annet spørsmål, jeg mener å tru at webside 1 som er min favoritt er laget gratis men hvordan vet jeg ikke, kan noen hjelpe meg? Takk. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 tilegn deg noen kunnskaper om (x)html først på http://htmldog.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå