pegg Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 hei! tenkte jeg skulle kjøpe meg et lydkort nå siden jeg bare har onboard ac97. men jeg er i tvil om hva jeg skal kjøpe så hva anbefaler dere av: Hercules Gamesurround Fortissimo III 7.1 Creative Soundblaster Live! Player 5.1 Creative Soundblaster Audigy Player tenkte også å kjøpe et souround høytalersett i nærmeste framtid. skal bruke til å spille, se på dvd og høre på musikk primært. er det noen andre bra lydkort så kom gjerne med tips! Lenke til kommentar
pegg Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 må si jeg føler mest for hercules kortet, audigy kortet var litt dyrt synest jeg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: pegg skrev (2002-10-02 00:07):må si jeg føler mest for hercules kortet, audigy kortet var litt dyrt synest jeg. Har audigy player og er fornøyd med det. Det andre kan eg ikke svare på, Men du kan jo lese noen tester. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hvis du er tolmodig kan du jo vente på at Audigy2 kommer til lille noreg :smile: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 hvis du ikke har skikkelig høytalere og forsterkere kommer du ikke til å merke forskjell på onboard og ikke onboard. Spar heller penga til skikkelig stereo Lenke til kommentar
pegg Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 01:55, skrev Eskil87:Hvis du er tolmodig kan du jo vente på at Audigy2 kommer til lille noreg :smile: audigy2 er uaktuelt pga at di har integrert sånn microsoft DRM ****skap i brikka si. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 02:18, skrev Xvani:hvis du ikke har skikkelig høytalere og forsterkere kommer du ikke til å merke forskjell på onboard og ikke onboard. Spar heller penga til skikkelig stereo jeg har et ganske ok stereoanlegg kobla til datan og onboard ac97 skal jeg låve deg er helt forjævlig, skurrer no voldsomt i spill. [ Denne Melding var redigert av: pegg på 2002-10-02 15:21 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå