m0g1e Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 hei folket! Har en god del med erfaringer fra vanlig PC, men nå når jeg skal kjøpe meg en laptop, er jeg på mange måter ganske blank. Trenger veldig kort en laptop som kan følgende: Skrive tekstdokumenter, bruke enkle nettlesere, noen koderedigeringsprogram for html og php. Noe videored/avspilling el lig. tungt arbeid vil den ikke bli brukt til. Trenger å ha en billigst mulig data for budsjettet mitt er ganske lavt. Jeg kan kanskje til og med gå for en 256MB RAM laptop? Har ikke noe behov for stort minne i det arbeidet jeg skal gjøre på maskinen, mener jeg ganske sikkert. Vil likevel at den skal være rask og pålitelig! Noen produsenter/leverandører hadde vært fint å få tips om i starten. Alle forslag tas imot med takk! Lenke til kommentar
dragon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 masse poster om akkurat samme tema Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg vil anbefale 512mb RAM og en Turion64 eller Celeron M cpu. Burde klare å komme deg ned rundt 6k. Jeg kjøpte selv en Thinkpad R50e for noen måneder siden med 512mb RAM, bæreveske og CelM370 elns for 6200,- Lenke til kommentar
matmons Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Ukens tilbud fra komplett ? Asus A3H Endret 26. april 2006 av matmons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå