Gå til innhold

TES: Wizard's Tower Plugin er klar.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda en skuffende mod her ja spør du meg. Av de tre som nå er sluppet er det vel denne som er mest hypa, men klarer ikke levere.

 

Det er jo kjekt med ett litt småfancy tårn med Alchemy plantasje og Alchemy mixebord :p Men alikevel føler jeg nok at det bare er enda ett tårn som står der helt stille og ikke gir deg noe som helst.

 

Er det noen Quest eller noe som jeg ikke har funnet, bortsett fra den "kjøpe-alle-møbler" questen, hvis man kan kalle det en quest da.

 

Men tårnet er uansett utrolig bra laget, og ser imponerende ut, spisiellt med de runde is greiene i gulvet :p Det skal den ha.

 

Bethesda begynner å vise at de fremdeles er kongen på haugen! Å jeg liker det :D

Lenke til kommentar
Etter som jeg har fortsått er modden vare et tårn hvor man kan mixe alchemy og annet tryllesaker, hørtes ikke veldig spennende ut, bortsett fra de som liker å drive med sånt!

6000080[/snapback]

 

Ok, for jeg hørte, som nesten ligger i navnet at man kunne gjøre en quest der og få styre tårnets magiske krefter til å styre været utenfor, lage sol, regn, uvær osv, noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Etter som jeg har fortsått er modden vare et tårn hvor man kan mixe alchemy og annet tryllesaker, hørtes ikke veldig spennende ut, bortsett fra de som liker å drive med sånt!

6000080[/snapback]

 

Ok, for jeg hørte, som nesten ligger i navnet at man kunne gjøre en quest der og få styre tårnets magiske krefter til å styre været utenfor, lage sol, regn, uvær osv, noen som vet noe om dette?

6000107[/snapback]

 

 

Hm, aldri hørt noe om dette men kanskje. Altså, det burde det egentlig for hvis kjøpe møbel questen var det eneste så er dette en stor skuff.

Lenke til kommentar

Kan jo kanskje være at han har andre ting å tenke på enn å være skuffet over et tårn til 12,-.

Uansett er disse ekstra tingene for spes. interesserte, og man går jo ikke glipp av noe essentsiell gameplay ved ikke å kjøpe de.

Har kun sett bilder enda, men synes det ser fett ut jeg. Om jeg kjøper det er en helt annen sak..

Lenke til kommentar
noen ganger virker det som om du nekter å bli skuffet tom waits for alice...

 

enten det eller så har bethesda på et punkt i livet ditt hjernevasket deg

 

Hvis det bare er et tårn langt ut i huttiheita så synker det dypt under forventingene og hypen.

6002083[/snapback]

Skuffet over hva? Hvilken hype? Jeg har ikke sett noe som antydet at tårnet var mer eller mindre enn det det faktisk var. Det står beskrevet på deres download-sider, og du får akkurat det de selger. Det koster mindre enn en sjokoladeplate eller en sladreavis hos Narvesen, og varer mye lenger. Hva skulle jeg bli skuffet for?

 

Og nei, det er nok ikke Bethesda som har hjernevasket meg. Et langt liv og studiet av verdens elendighet i sin alminnelighet har overbevist meg om at ting fungerer best dersom folk får bestemme hva de vil ha betalt for sine produkter, og vi får bestemme om vi gidder å betale det de vil ha. Den diskusjonen hører ellers hjemme på PRS. Men jeg tror nok på mine prinsippielle holdninger til ikke å blåse meg opp når det for en gangs skyld ikke går i min favør. Jeg kaster i hvertfall ikke prinsippene på båten for stakkars 12 kroner.

 

Kan jo kanskje være at han har andre ting å tenke på enn å være skuffet over et tårn til 12,-.

6002121[/snapback]

Ja, gid jeg var 13-14 igjen og ikke hadde verre bekymringer i livet... ;)

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Jeg har ventet på en klar dag så jeg kunne vise dere et panoramabildet fra toppen av tårnet. Men det er midt i regntiden, så da ser det slik ut: ;)

 

post-52698-1146238632_thumb.jpg

 

Men jeg klarte å fange en aftenstemning en kveld:

 

post-52698-1146238647_thumb.jpg

 

Og utsikten mot Imperial City en annen dag:

 

post-52698-1146238711_thumb.jpg

 

Merk at jeg ikke har verdens raskeste maskin, så jeg kjører langt fra max settings på grafikken...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Tips til de av dere som til stadighet er uheldig med været: Bruk fasttravel til et annet sted i nærheten av tårnet. Dersom dere får bra vær der, kan dere reise til tårnet UTEN bruk av fasttravel, da virker det som om været har en tendens til å holde seg.

 

Det funket i allefall fint for min del, men det tok riktignok ikke lange tiden før det ble overskyet igjen da jeg sto på toppen av tårnet og nøt utsikten. Men jeg rakk da så vidt å få glant litt utover landskapet først om ikke annet. :p

Lenke til kommentar
Mmm, gleder meg 2k får fingrene ut og lar oss nordmenn laste dette ned på Xbox Markedsplassen :)

6005478[/snapback]

 

 

Det er microsoft som bestemmer hvem som skal kunne laste ned fra marketplace.

6006709[/snapback]

Ettersom 2k har ansvaret overfor utgivelsen av Oblivion og ekstramateriell til spillet her i Europa, legger jeg det fulle ansvaret på dem. Kan ikke se noen som helst logisk grunn til at MS skulle holde dette tilbake. Det som derimot virker logisk er at 2k venter med Europautgivelse til de lokaliserte versjonene (fransk og tysk) er ferdige.

Lenke til kommentar
Mmm, gleder meg 2k får fingrene ut og lar oss nordmenn laste dette ned på Xbox Markedsplassen :)

6005478[/snapback]

 

 

Det er microsoft som bestemmer hvem som skal kunne laste ned fra marketplace.

6006709[/snapback]

Ettersom 2k har ansvaret overfor utgivelsen av Oblivion og ekstramateriell til spillet her i Europa, legger jeg det fulle ansvaret på dem. Kan ikke se noen som helst logisk grunn til at MS skulle holde dette tilbake. Det som derimot virker logisk er at 2k venter med Europautgivelse til de lokaliserte versjonene (fransk og tysk) er ferdige.

6006826[/snapback]

 

Du får legge ansvaret på hvem du vil, men MS bestemmer hva som sal være på marketplace, og hvm som skal få det, grunnen til at det ikke er tilgjengelig i hele europa enda skal vistnok være problemer med enkelte lover angående det med å selge tillegg til spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...