anal_fabet Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Bush eiger ikke perspektiv og det er sikkert noen store firma som har sponsa den loven der. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Bush eiger ikke perspektiv og det er sikkert noen store firma som har sponsa den loven der. 5993131[/snapback] Imotsetning til hva? Beklager, eier ingen illusjoner ang. den gjengen der... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Idiotnyhet. Saken i seg selv er en interessant nyhet. Men jeg blir så irritert når de skal begrave det i tabloid idioti. Pedofili er forøvrig ikke straffbart i det hele tatt... Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) For en utrolig latterlig prioritering. Hvem kan da mene at stjeling av kopibeskyttet materiale er verre enn pedofili? 5993088[/snapback] Pedofili er en legning så vidt jeg vet, og ikke straffbart. EDIT: Og jeg bør lære meg å lese hva folk skriver rett over meg. Endret 26. april 2006 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 hvi jeg går forran en elelr annen kjent artist og spør dem om jeg skal kopiere cden dems, eller grisebanke den ungen som står bak meg.... lurer på hva han hadde valgt da... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 hvi jeg går forran en elelr annen kjent artist og spør dem om jeg skal kopiere cden dems, eller grisebanke den ungen som står bak meg.... lurer på hva han hadde valgt da... 5994036[/snapback] Han/hun ville svart "jeg forhandler ikke med terrorister" og fått deg sendt til Guantanamo Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tja... California praktiserer jo 3. strike-regelen. Stjeler du en tyggipakke til 30cent 3 ganger blir du satt inn på livstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå