tjuddi Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 hei, kjøpte i slutten av nov2001 2stk ibm60gxp400 hd er, i september var jeg bortreist i 3 uker og maskinen var av, da jeg prøvde å starte opp bootet ikke maskinen.kjører raid(stripe).en av diskene stod og hakket, gav brønnen en dabb med hånden og maskinen bootet opp.Etterpå har maskinen virket ok. Forstår det slik at jeg ikke får byttet inn disk(ene)hvis ikke feilene er tilstede ved innsending? er det noen som har et råd om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Forsøk å legge den i stekeovnen, deretter i fryseren. Hvis dette ikke hjelper, kan du forsøke med kraftige elektrikske støt eller magnetfelt. Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 stakkars alle divx ene mine da Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 00:00, skrev Paddington:Forsøk å legge den i stekeovnen, deretter i fryseren.Hvis dette ikke hjelper, kan du forsøke med kraftigeelektrikske støt eller magnetfelt. Prøvde det her nå med en HD som hadde omtrent samme problem...trokke det funka, nei! Fine lyseffekter, iallefall. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Fra spøk til revolver...på min gamle IBM 75GXP (?) løsna strømkontakten på harddisken litt, den måtte loddes for at den skulle funke (sånn nogenlunde) bra igjen. Sjekk ved den svarte kontakten om alle fire ledere er intakte (vet ikke om IBM har fortsatt med denne idiotiske patenten). Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Har ikke ibm en sjekk-hvor-frisk-disken-din-er-sak på sine hjemmesider? Hvis du kan dokumentere en deffekt her, burde du stille sterkere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå