SnusHanen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Hei så akkurat trailer av God Of War 2 på www.gamespot.com og syns det virker utrolig tøft, er det noen andre som mener det? Endret 29. april 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hahaha, trodde du hadde røyka når jeg så emnet. Tenkte på Gears of War til X360. Kanskje endre emnet til God of War?! Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Hahaha, trodde du hadde røyka når jeg så emnet. Tenkte på Gears of War til X360. Kanskje endre emnet til God of War?! 5989455[/snapback] Hehe ja tenkte på det:) kan være mange spill som har den forkortelsen:P Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Er ikke forkortelsen til Gears of War GRAW? Rett og slett for å fjerne assosiasjonen med God of War (GOW)? Jeje.. JEG gleder meg. God of War var et KONGE-plattform spill, nydeligt visuelt til å være ps2 og ypperlig gameplay. Med en lite innslags av gresk mytologi-leksjoner så lærte jeg faktisk noe også Endret 27. april 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Er ikke forkortelsen til Gears of War GRAW? Rett og slett for å fjerne assosiasjonen med God of War (GOW)? Jeje.. , nei, GRAW (GR:AW) er Ghost Recon: Advanced Warfare Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Allright, dreit meg ut der Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hvis det er God of War 2, så gleder jeg meg som en unge. Men hva med å skrive tittelen ut fullstendig så folk ikke går i surr? Det tar deg vel ikke mange sekundene ekstra å skrive God of War istedenfor GoW? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hmm GoLd of war har jeg ikke hørt mye om Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Gears of War forkortes ofte GeOW for å forhindre misforståelser, spesielt på mulitplattformspillsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå