Medrakil Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Bare for å gjennomføre en uskylding liten bump: Tror noen at det vil funke med "Repsils: Honning og Sitron" istedet for Skittles?! 7997077[/snapback] Ville ikke riska en hel flaske på det, men du kan jo dele flaska over i mange små beholdere, putte forskjellig snop i hver og ha vodkasmaking i lystig lag med gode venner? Og trip report og hvilken som var best, plx Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg kjøpte Skittles i går på Magnus Barfot-kinoen i Bergen. Måtte ut med 72kr elns for 3 poser a 55gram. Fæle priser. Lenke til kommentar
zasoo Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Her er en oppskrift du kan bruke for å få denne deilige smaken med ordinær vodka: jeg prøvde skittles/vodka oppskriften..funka fint helt den skulle siles..den vil liksom ikke gjennom kaffefilteret er det forskjell på kaffefilter?? Skittles Vodka Ingrediens: - Vodka (Rød Smirnoff passer bra) - Pose med Skittles. Dette kan du kjøpe på en Deli De Luca - Tom flaske - Kaffefilter Oppskrift: - Ta ut de GRØNNE Skittles'ene ut av posen. Spis dem opp! - Putt de resterende Skittles'ene i flasken - La flasken stå i 48 timer - Finn en tom flaske - Hell over vodkaen til den tomme flasken og bruk kaffefilteret som filter Skittles'ene oppløses i vodkaen og gir en veldig god og søt smak. Vodkaen kan utmerket shottes 5989505[/snapback] jeg prøvde skittles/vodka oppskriften..funka fint helt den skulle siles..den vil liksom ikke gjennom kaffefilteret er det forskjell på kaffefilter?? Endret 22. september 2007 av zasoo Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 jeg prøvde skittles/vodka oppskriften..funka fint helt den skulle siles..den vil liksom ikke gjennom kaffefilteret er det forskjell på kaffefilter?? Har prøvd dette én gang tidligere, da brukte jeg kaffefilter. Det tok latterlig langt tid å få silt igjennom og måtte også skifte filter flere ganger underveis. Denne gangen skal jeg se om jeg finner noe alternativt å bruke, kaffefilter var ihvertfall håpløst. Lenke til kommentar
EskilAJ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dette må prøves!!! Så noen som pratet om å gjøre dette til mix-tråd, så jeg kan komme med en anbefalning: Bacardi Razz Fanta Chaqara (mulig leif, er den nye World Tour tingen) Anbefalt mål; 1/4 eller 1/5. Smaker helt fantastisk! Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har nå kjøpt meg 2,2 kilo skittles på Ebay til 20 dollar Hvor mye skittles skal brukes på vodkaen?? Noen som har prøvd forskjellige smaker? Tenkte å lage forskjellige mikser med forskjellige smaker... Lenke til kommentar
albions Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kunne tenkt meg å prøve denne skittles vodkaen men har eit par spørsmål: Har 3 poser skittles orginal på ca 60g. Kor mangen poser trengs det for ei heilflaske på 0.70l. Og er sky vodka ein bra vodka for å lage skittles vodka? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kunne tenkt meg å prøve denne skittles vodkaen men har eit par spørsmål: Har 3 poser skittles orginal på ca 60g. Kor mangen poser trengs det for ei heilflaske på 0.70l. Og er sky vodka ein bra vodka for å lage skittles vodka? Står oppskrift på første siden. Lenke til kommentar
albions Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kunne tenkt meg å prøve denne skittles vodkaen men har eit par spørsmål: Har 3 poser skittles orginal på ca 60g. Kor mangen poser trengs det for ei heilflaske på 0.70l. Og er sky vodka ein bra vodka for å lage skittles vodka? Står oppskrift på første siden. Ja men problemet er at det finst flere størrelser på de posene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå