Solid Edge Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Men er det noe man kan kjøpre her i norge som ligner i smaken og helst under 22%??? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Kalinka 22% Utvanna Vodka, men funker greit. Skal selv prøve meg på det etterpå. Hva er så farlig med de grønne skittles'a? Endret 16. mai 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 tenkte om det var noe som ligna på vodka artic......i smaken?? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hmm.. må prøve å lage Skittles Vodka en gang.. hørtes ekstremt bra ut Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Hvorfor skriver alle "artic vodka"? Det er ikke noe ord på engelsk som heter artic, det er derimot et ord som heter arctic, som på norsk er arktisk. Rett stavemåte hjelper ofte når man forsøker å finne informasjon om noe. Edit: æææ! Så første post nå, med bilde. Fysjom! ArticFrom Wikipedia, the free encyclopedia Jump to: navigation, search Artic is a nickname used for * Semi-trailer trucks, an abbreviation of "articulated lorry" common in Great Britain and Ireland * Articulated buses, jointed buses that have a movable rear section to accommodate turns Artic Software is the name of a defunct video games developer. Additionally, "Arctic" is frequently pronounced "artic" and may be misspelled that way. Endret 22. mai 2006 av bfisk Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) fordi den heter Artic vodka og ikke Arctic Vodka! finner fint lite resultater hvis du prøver å søke på arctic vodka Edit: Sjekket til og med flaska for sikkerhets skyld.... Endret 22. mai 2006 av Delta_progeny Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 ok, noen som bor i oslo må nesten kjøpe skittles for meg, dette må prøves pm hvis det er noen som gidder. vedkommende skal seff få en slant for det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hvor finnes Deli De Luca e.l. ? Kan noen gi retninger fra Oslo S, så lett at en bygdetulling som meg kan forstå det? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 http://www.delideluca.no/sider/ddl_butikker.html Vet ikke hvilken som er nærmest, men prøv å trykk adressene inn på gule sider sitt kartsøk. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 http://www.delideluca.no/sider/ddl_butikker.html Vet ikke hvilken som er nærmest, men prøv å trykk adressene inn på gule sider sitt kartsøk. 6430258[/snapback] Takk Flere av de der kan jeg nok klare å finne uten kartsøk også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Neida, det er nok ikke kødd. Har lagd det noen ganger før, det smaker skikkelig digg!Glemte å nevne at man må sile vodkaen etter at den har stått 48 timer. Bare ta en tom flaske, kaffefilter og hell over. Her er den som har tatt de enkelte av fargene: 5991761[/snapback] Det der så jo bare utrolig godt ut. Spessielt med tanke på at jeg har smakt skittles og vet hvor utrolig gode de er 5991852[/snapback] noe av det beste tipsene jeg har sett på leeenge, noen som vet om det funker med bacardi? eller noen som vet om noen gode til bacardi? Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Tenkte litt når jeg leste igjennom hele tråden: om det finnes noen tråder om drinker generelt..... kanskje vi kunne gjøre dette til den offisielle Mix-drink tråden eller noe lignende ?? fant to tråder.... ingen av dem slo noe godt an Endret 7. juli 2006 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Skittles har de på alle Deli De Luca-butikkene. De har tonnevis av amerikansk godteri der. Veit ikke om kjeden fins i Trondheim.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Her er en oppskrift du kan bruke for å få denne deilige smaken med ordinær vodka: Skittles Vodka Ingrediens: - Vodka (Rød Smirnoff passer bra) - Pose med Skittles. Dette kan du kjøpe på en Deli De Luca - Tom flaske - Kaffefilter Oppskrift: - Ta ut de GRØNNE Skittles'ene ut av posen. Spis dem opp! - Putt de resterende Skittles'ene i flasken - La flasken stå i 48 timer - Finn en tom flaske - Hell over vodkaen til den tomme flasken og bruk kaffefilteret som filter Skittles'ene oppløses i vodkaen og gir en veldig god og søt smak. Vodkaen kan utmerket shottes 5989505[/snapback] Bump Bare lurer på, kjenner du mye vodkasmak gjennom skittlessmaken? Og bør den drikkes "fersk", altså rett etter de 48 timene, eller kan den stå en stund? Har både vodka og skittles, så dette må prøves. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ser noen som har spurt før også. Men hvorfor ta ut de grønne Skittles'ene? Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvor mange gram skittles på én halvflaske vodka? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Sikkert fordi det blir bedre uten de grønne, tenker jeg. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Faen ta dere! har så eeviii lyst på godteri nå må definitivt bestille snop fra ebay Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hvor mange gram skittles på én halvflaske vodka? 7577057[/snapback] I oppskriften lenger opp står det "resten av posen", altså etter å ha tatt ut de grønne. Er litt usikker på hvor store poser man får kjøpt, men det er i alle fall et hint. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Bare for å gjennomføre en uskylding liten bump: Tror noen at det vil funke med "Repsils: Honning og Sitron" istedet for Skittles?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå