bfisk Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Åh! Konge. Nå skal jeg faktisk på WalMart og kjøpe Skittles Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Handlet inn fire poser med Skittles i England i går, men fant ingen større enn rundt 50g. Handlet inn to vanlige og to "sour". De kostet £0,45 per stk. Har ikke åpnet posene ennå, men er det nok? Hvordan bør blandingsforholdene være for at det skal være godt nok? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 tror to vanlige poser er nok. ikke bruk de sure! husk å ta ut den fargen som skal tas ut Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hehe, må bare ha denne tråden i mine innlegg da jeg eeeelsker Skittles. Dette skal prøves Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ops. Brukte de sure også jeg. Blandet sammen de som har lik farge uavhengig om de er sure eller ikke. Satser på at det smaker bedre enn vodka&battery uansett da, hvis ikke får jeg heller bare spare litt på det, hehe. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Noen som vet hvor man får tak i skittles her i Trondheim? 6001715[/snapback] De stedene som slo meg: - Kinoen - Ultra - Smart Club Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Blandingsforholdet skittles/vodka? Er mange forskjellige størrelser på skittles poser.. Dette hørtes faktisk ganske ok ut.. Noen som har alternativ om man ikke får tak i skittles da? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Får du Skittles i Norge altså? 6045043[/snapback] Ja, helt klart. SmartClub og Deli de Luca selger definitivt Skittles! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Smart Club finnes overalt..ihvertfall i de fleste storbyene Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Noen som vet hvor man får tak i skittles her i Trondheim? 6001715[/snapback] De stedene som slo meg: - Kinoen - Ultra - Smart Club 6044964[/snapback] ..Noe som innebærer at du må betale 200% av hva de egentlig koster - kanskje med unntak av smart club, men der får du 200% for mye av hva du trenger. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 den 1kg bøtta holder lenge selvom alle spiser fra den. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 den 1kg bøtta holder lenge selvom alle spiser fra den. 6047098[/snapback] hehe, ja..er egentlig ikke så glad i å spise dem. Syntes de er litt for søte for så..men i vodkaen derimot Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Noen som vet om man får kjøpt Skittles i Stavangerområdet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Deli de Luca har 18 butikkar i Oslo, men ingen andre plasser. Smart Club har butikk på Alnabru (Oslo), Sofiemyr (Oslo), Trondheim og Råde (Mellom Moss og Fredrikstad). Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Saa dette betyr at noen som bor i Oslo maa starte utsendelse av dette til resten av landet Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Noen fra Oslo-området som vil kjøpe for meg? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Deli de Luca har 18 butikkar i Oslo, men ingen andre plasser. Smart Club har butikk på Alnabru (Oslo), Sofiemyr (Oslo), Trondheim og Råde (Mellom Moss og Fredrikstad). 6047866[/snapback] Ikke kom å si at sofiemyr ligger i oslo DET ER KOLBOTN! hehe.. må huske på å kjøpe skittles i morgen natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå