Espenhh Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ganske morsom video av jentene i TV-programmet Prinsessen og Professoren som spiller Quake 4 Litt lang, men det er MANGE geniale sitater inni der... Det beste er vel når de hyler og skriker hele tiden... De får faktisk støt hver gang de blir skutt på, ganske komisk å se på :!: Jenter spiller Quake 4 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hoho :!: Nesten så jeg burde ha begynt å følge med på serien. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hohoho, ho første der, Princess, var jo en ordentlig sutrekopp av øvreste dimensjoner, hun kunne blitt en god CS fjortiss, hun klagde jo konstant Er greit at de ikke har spillet før og at de ikke er "teknisk begavet" men når du har problemer med å slå på en TV så er du jammen ta ikke mye smart i planeten. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Kanskje ikke så rart at de skriker når de får støt hver gang de blir truffet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Kanskje ikke så rart at de skriker når de får støt hver gang de blir truffet. 5990291[/snapback] Princess fikk ikke støt første delen av omgangen, men sutra værre enn noen andre når hun døde. Slengte kontrollen i bakken og ropte at hun ikke gad mere. Det er ekte CS fjortiss innstilling det Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Herregud så tragisk. Hvis disse damene/jentene ikke "spiller" så er de stokk dumme! Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det må være det abbsolutt beste jeg har sett i hele mitt liv Ikke nok med at det var gaming kvinnfolk men det var gaming kvinnfolk som fikk støt når dem døde!.. faen så vil jeg også ha.. Vil ha støt når jeg dør Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ahahaha! Kongen med hu der dama som mislikte voldsspill! "Så er det ikke no' gøy å for det er aldri no' rosa eller no' grønt eller no' gult". Haha, jeg ler meg skakk. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 "Av å ta på et speil som ikke var jorda..." What? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Haha. I min familie jorder vil alltid speilene Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Kan selvfølgelig hende det var et sånn fancy sminkespeil med lys, da. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Hahaha Programlederen virker jo like dum. "Nå skal vi spille XBox Tortur" .. "Quake, som går ut på å drepe hverandre.." Endret 26. april 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 "Quake, som går ut på å drepe hverandre.." 5991545[/snapback] For det egentlige målet i Quake 4 er jo å samle mynter og spise sopper. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Kan selvfølgelig hende det var et sånn fancy sminkespeil med lys, da. 5990958[/snapback] Leder speil strøm? Tenker det var statisk elektrisitet jeg etter hun hadde gredd seg i håret eller noe. Synes det er rart at de ikke forstår mer av spillet. Er også litt teit og få støt vær gang en blir truffet. Burde heller verdt vær gang en ble kælva. Endret 26. april 2006 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ikke selve speilet, nei, men en metallramme kan. Uansett, hun virker ikke som den skarpeste kniven, nei. Lenke til kommentar
Espenhh Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Det må være det abbsolutt beste jeg har sett i hele mitt liv 5990524[/snapback] Hehe, da har du ikke sett klippet der de bytter prosessor Hun der programlederen er fantastisk blond og irriterende :!: Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Er det bare meg som ikke finner de damene noe atraktive eller i det hele tatt litt "prinsesse-aktige"? De er jo så ugrasiøse som det går an for et kvinnemenneske å bli Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Synes det er rart at de ikke forstår mer av spillet. Er også litt teit og få støt vær gang en blir truffet. Burde heller verdt vær gang en ble kælva. 5991862[/snapback] Da blir jo hele vitsen borte Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Er det bare meg som ikke finner de damene noe atraktive eller i det hele tatt litt "prinsesse-aktige"? De er jo så ugrasiøse som det går an for et kvinnemenneske å bli 5999601[/snapback] Jeg er enig med deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå