Gå til innhold

Informasjon om Patch 1.3

Anbefalte innlegg

Kjenner eg EA/Dice rett klarer dei ikkje ordne det feilfritt. Slik som med pronespam.

Idiotisk å forandre dette så seint. Ein tilpasser det seg nok men men. Så er det så mykje anna idiotisk EA/Dice finner på. Det er ikkje måte på. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjenner eg EA/Dice rett klarer dei ikkje ordne det feilfritt. Slik som med pronespam.

Idiotisk å forandre dette så seint. Ein tilpasser det seg nok men men. Så er det så mykje anna idiotisk EA/Dice finner på. Det er ikkje måte på. :hrm:

6078384[/snapback]

pronespam/dolphin diving er en av de mest irriterende exploits jeg har vært borti. Er GLAD for at de fjernet det! Takk gud sier jeg bare.

Skjønt jeg kan se at å gjøre Squad hopping til en server setting ville være en god ide..

Lenke til kommentar

pronespam/dolphin diving er en av de mest irriterende exploits jeg har vært borti. Er GLAD for at de fjernet det! Takk gud sier jeg bare.

Det er da ikke fjernet

6091926[/snapback]

merkelig, jeg har ikke sett noen dolphindive på leeenge...

Lenke til kommentar

men det er ikke det som menes med dolphindiving/pronespam... det er den stadige hoppe-prone-hoppe-prone spamminga du så før de fjerna muligheten... eller blander jeg begreper? det er iallefall det jeg mener som er godt at de fjerna... At du kan kaste deg i bakken og skyte like etterpå er jo ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Det går faktisk å dolphindive, men det er klin umulig å bruke det ordentlig.

CTRL->Z->hopp, gjenta etter ønske. Svært vanskelig å bruke effektivt, men det går, tar jeg ikke feil kan man skyte også (i deler av 'dykket', ihvertfall).

Merk at jeg ikke er helt sikker, og det er mulig at det ble fjernet, er ikke så oppdatert på BF2 lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...