Gå til innhold

Informasjon om Patch 1.3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt at de kanskje skal fjerne settebytte i

heli.....er dette bare løse rykter?

6044818[/snapback]

Håper det ikke er rykter. At man kan skifte sete inflight er jo bare latterlig. Samtidig fungerer det som en exploit fordi man mister lock-on.

Lenke til kommentar
Det som står i changelog ang chopper er vel at chopper skal ramle ned i stedet for å fly opp når piloten forsvinner.

Om ikke annet vil det vel si at de som er gode på å fly alene må lære seg noen nye teknikker..

6045151[/snapback]

Høres forsåvidt ut som en grei løsning( men tap av AA lock-on vil fortsatt være et problem med mindre dette også blir adressert direkte). Helkopterstyringen burde vært litt mer som på DesertCombat. Der gikk helikopteret fullstendig ut av kontroll når man "slapp styringen".

Lenke til kommentar
Når kommer denne patchen ?  :confused:

6044332[/snapback]

Enten i dag, eller de neste fredagene i denne måneden.

6044818[/snapback]

Aro da <3 Du vet at du ikkekan fly alikevell :p

Neida, blir mer naturlig at heli bare faller ned, i stedet for å snurre rundt og oppover. Gleder meg til å høre alle helipilotenes whine.

Lenke til kommentar

6044818[/snapback]

Håper det ikke er rykter. At man kan skifte sete inflight er jo bare latterlig. Samtidig fungerer det som en exploit fordi man mister lock-on.

6044972[/snapback]

jaha, hvorfor er det urealistisk å feks bytte mellom 2 av setene i en blackhawk??

og hvordan mener du at man kan miste lock av at en bytter sete, detter har jeg aldri opplevd før :hmm:

Lenke til kommentar

jaha, hvorfor er det urealistisk å feks bytte mellom 2 av setene i en blackhawk??

og hvordan mener du at man kan miste lock av at en bytter sete, detter har jeg aldri opplevd før :hmm:

6045322[/snapback]

I en BH er en annen ting en i angrepshelikopteret, i BH er det faktisk plass til å skifte, mens i et angrepshelikopter er plassene separerte.

Man mister vel forsåvidt ikke lock om man skifter plass etter man har fått locken på seg, det er vel bare at AA ikke kan locke når du sitter i 2. plassen.

Lenke til kommentar

Zevz, jeg snakte ikke om fly.....men helikopter. Har komt meg ganske så

mye i det siste....one on one? :p

Uansett, som en eller annen knall sa, så vis man slipper stikkene (pluss halepedalene) så vil helikopteret komme i ekstrem ubalanse, selv om man er i en såklat hover. Det er store krefter som er opplagret i kroppen som halebommen holder under kontrol, så in RL....tilåmed i en blackhawk så vil helikopteret komme ut av kontrol..

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Selv om det ikke er varmesøkende raketter i Desert Combat til BF1942, var det slik at helikoptrene gikk rett i bakken om du byttet plass.

Norge-Sverige-modden var enda verre på helikoptre, BF2 er simpelt på stying i forhold :p

Lenke til kommentar
Hvis de fjerner squadhopping og switching mellom setene i heli, går klan spillingen til H*****

6049743[/snapback]

Det blir vel likt for begge lagene gjør det ikke?

Jeg vil heller si det blir anderledes, men det er vel ingen grunn til at det går til helvete. At så store endringer kommer så sent er kanskje ikke helt heltdig, men det kommer tross alt som svar på alt maset vårt ;)

Lenke til kommentar

Hvis de i det heletatt kommer seg til land.

Hvis flya tar ut fly/heli, så er de låst til carriern til runden er slutt.

GG

Samtidig blir BHen kansje den mest viktige kjøretøyet på slike maps, men også den mest dødelige

Endret av Catch`Alpha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...