Gå til innhold

Informasjon om Patch 1.3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Blir den buggen med at TVG missilen går gjennom helikopter ofte fiksa?

Det er ofte eg er gaaaanske så sikker på å treffe, men så går missilen berre rett gjennom det fiendtlege heliet...

5991656[/snapback]

kameraet beveger seg litt før missilen og missilen henger litt etter.. så om det ser ut som du treffer så kan det være at du bare snerta målet. siden missilen tar litt tid på å reagere

Lenke til kommentar
Synd de ikke fikser på squadhoppinga, det er ødeleggende for hele poenget med CO/SL, chain of command.

5990072[/snapback]

Jeg har sett hele changeloggen til 1.3, squadhoppinga blir fiksa.

Joiner du en squad når du er død kan du ikke spawne på SL.

5993618[/snapback]

og hvor har du så sett denne changeloggen og kunne du tenke deg å vise oss dem?

Lenke til kommentar

"-Default kit selection

The kit that you used last is remembered at the beginning of the round and between maps"

Endelig! Lei av å spawne som assault når jeg egentlig skulle være noe annet.

Hvis de i tillegg fikser buggen med minimapen som zoomer seg helt ut når du bruker Q-knappen eller trykker Tab for å vise scoreboard, så blir det bra :D

Lenke til kommentar
"-Default kit selection

The kit that you used last is remembered at the beginning of the round and between maps"

Endelig! Lei av å spawne som assault når jeg egentlig skulle være noe annet.

Hvis de i tillegg fikser buggen med minimapen som zoomer seg helt ut når du bruker Q-knappen eller trykker Tab for å vise scoreboard, så blir det bra :D

5994599[/snapback]

Ja, tenkte akkurat det samme som deg der... ;)

Lenke til kommentar

Ser ut til at det blir endel gode forandringer, vet ikke helt hva jeg synes om airdrop av kjøretøy da.

Ellers er det bra at squadjumpinga blir fikset, blir for dumt og spille taktisk bra ved forsvar av en base og så ha hele fiendesquaden spawne på nytt på en som er i live selv om vedkommende ikke var SL da angrepet på basen begynte.

Gjør tross alt spillet litt mer taktisk på de rette premissene mener jeg.

Endret av Archangel
Lenke til kommentar

Ja sant det. Men dei fleste skjønner ikkje at dette blir ubalanse i spelet. Commander, uav, spotting. Du blir oppdaga mykje fortare enn du klarer å mobilisere deg. Bf2 er for ubalansert.

Utgangspunktet for BF2 var greit ved utgivelse. Men etter det har mesteparten av utviklingen gått i feil retning.

BF1942 og Vietnam var satt opp annerledes. Og personlig synes eg det funka bedre. ;)

Lenke til kommentar
Ja sant det. Men dei fleste skjønner ikkje at dette blir ubalanse i spelet. Commander, uav, spotting. Du blir oppdaga mykje fortare enn du klarer å mobilisere deg. Bf2 er for ubalansert.

6001923[/snapback]

Sist jeg sjekket hadde da begge lag Commander funksjoner med nøyaktig samme spot-muligheter? Fienden vet hvor angrepet kommer, men angriperne vet jo også hvor forsvaret er mobilisert!? Og som et krigsspill så BØR det være en god del vanskeligere å angripe enn det å kun forsvare.

Lenke til kommentar

Hva med at vi prøver litt med den nye patchen før vi starter klaginga?

Patchen adresserer også endel essensielle serverbugs og andre ting vi vil nyte godt av. Ikke heng dere opp i ting som blir likt for alle, spesielt før man har testet. Til å være en krigsspill med 'realistiske elementer' så er slutten på squadhoppinga (eller warping som i StarTrek) utvilsomt et steg i riktig retning. Nå er man nødt til å tenke på å overleve, frem til nå har fokus vært på å drepe (samma f om man dør, man spawner på samma plassen).

Lenke til kommentar

6001923[/snapback]

Sist jeg sjekket hadde da begge lag Commander funksjoner med nøyaktig samme spot-muligheter? Fienden vet hvor angrepet kommer, men angriperne vet jo også hvor forsvaret er mobilisert!? Og som et krigsspill så BØR det være en god del vanskeligere å angripe enn det å kun forsvare.

6002506[/snapback]

Det blir mykje mindre intenst. Ergo det blir ikkje så morsomt. Og tenk korleis Wake Island blir uten squadjumping, i klankamper. Og liknande maps. Og eg trur ikkje alle heilt skjønner kva eg meiner. Det er vanskelig å forklare.

Bandidos Pelle og Zevs veit kva tankegangen min går ut på. ;)

Lenke til kommentar
^^

Enig der. Hvordan kan et spill blir for ubalansert når begge sider har tilgang til de samme funksjonene?

6002638[/snapback]

Fordi initial-angrepet blir mye viktigere, mislykker du da kan du bare pakke kofferten. Greia er at når blir det som i fotball, å angripe mot et velorganisert lag blir nå 10x verre enn tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...