Gå til innhold

Informasjon om Patch 1.3

Anbefalte innlegg

Attention Soldiers!

Although the 1.3 patch is still being worked on we wanted to provide a peek at what you can expect with the coming release:

NEW FEATURES

* Co-op: Co-op Mode allows you to play Single Player levels on the Internet and LAN with both AI controlled bots and human players. Several new options have been created that will allow the server creator to modify how the bots behave in game.

* Air dropped vehicles: Squad members can now send a request up the chain of command for a vehicle to be dropped at their location.

BUG FIXES & GAME PLAY TWEAKS

* Prevented ban list from being cleared in the event of a server crash.

* Fixed issue with players not properly ranking up on servers where they continuously play.

* Fixed bug where friendly vehicles show up as valid targets.

* Friendly Vehicle lock: Lock-on weapons do not lock on to friendly vehicles. The box with an X through it will still appear, but a lock tone will not sound and then if fired, the missile will not track the friendly target.

Keep in mind this is only a part of what 1.3 will include. Our live team is working diligently to provide the best update possible in preparation for the release of the Armored Fury booster pack!

http://www.ea.com/official/battlefield/bat...tyupdate_042506

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd de ikke fikser på squadhoppinga, det er ødeleggende for hele poenget med CO/SL, chain of command.

På den annen side er det i alle fall bra de fortsatt jobber med utbedring av bugs, men jeg syntes de fokuserer på litt feil ting. Få eksisterende ting til å funke før man implementerer nytt innhold.

Lenke til kommentar

* Friendly Vehicle lock: Lock-on weapons do not lock on to friendly vehicles. The box with an X through it will still appear, but a lock tone will not sound and then if fired, the missile will not track the friendly target.

Beste jeg har hørt ever! *Kose på EA/Dice :love: *

Lenke til kommentar

5991172[/snapback]

Gleder meg til du blir PWND igjen jeg :!:

Håper de fikser "your connection to the server has been lost" kommer opp rett etter loading av første map

Noen andre som har dette problemet btw?

5991263[/snapback]

Nei.

Lenke til kommentar
Synd de ikke fikser på squadhoppinga, det er ødeleggende for hele poenget med CO/SL, chain of command.

På den annen side er det i alle fall bra de fortsatt jobber med utbedring av bugs, men jeg syntes de fokuserer på litt feil ting. Få eksisterende ting til å funke før man implementerer nytt innhold.

5990072[/snapback]

Unnskyld at jeg sier det, men er du dum? Uten squadhopping er spillet ødelagt. Det finnes nemlig noen av oss som spiller kamper, og ikke bare public...

Lenke til kommentar

5990072[/snapback]

Unnskyld at jeg sier det, men er du dum? Uten squadhopping er spillet ødelagt. Det finnes nemlig noen av oss som spiller kamper, og ikke bare public...

5991429[/snapback]

Uten squadhopping må samtlige taktikker skrotes...

5991172[/snapback]

Gleder meg til du blir PWND igjen jeg :!:

Xantir>EA anyday :(

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
uten squadhopping må man ha taktikk når man spiller  :!:

5991489[/snapback]

Hva kaller du det som brukes i klankamer da? Jeg kan ikke finne et annet navn for det enn "taktikk".

5991511[/snapback]

si meg en bra ting med squadhoppping?

e det liksom blidd taktikk å la squadleader dø nu?

Lenke til kommentar

5991489[/snapback]

Hva kaller du det som brukes i klankamer da? Jeg kan ikke finne et annet navn for det enn "taktikk".

5991511[/snapback]

si meg en bra ting med squadhoppping?

e det liksom blidd taktikk å la squadleader dø nu?

5991566[/snapback]

Får mye mer action i spillet, slipper å gå så langt.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Blir den buggen med at TVG missilen går gjennom helikopter ofte fiksa?

Det er ofte eg er gaaaanske så sikker på å treffe, men så går missilen berre rett gjennom det fiendtlege heliet...

5991656[/snapback]

Det er vel strengt talt ikke en bug, men handler vel om forholdet server-spiller. Du ser chopperet et annet sted en der serveren vil at det skal være. Irriterende, ja.

@pappman: SL skal ikke dø, SL skal overleve (Ellers er det en bombe og hele laget utslettet og vi må starte på ny). Squadhopping gjør det også lettere å omorganisere laget, og lar baile-taktikker være mulige.

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

5991429[/snapback]

Jeg spiller i XO og vet utmerket godt hva klanspilling går ut på. Spillet fungerte også når det ble gitt ut, altså før alle begynte å bruke squadhoppe-exploiten. Co/SL rollen er skreddersydd et spill uten hopping, men krever noe mer enn publicspilling kan tilby: Samarbeid.

5991489[/snapback]

Det brukes omfattende taktikker idag også. Forsvinner squadhoppinga må man finne andre taktikker og ikke minst andre metoder å rykke frem på. Det er fortsatt mulig å lure inn en SL som alle kan spawne på, men idag kan alle spawne oevralt og det er helt idiotisk.

Lenke til kommentar

Poenget med squadhopping er at de fleste ønsker enkel action fremfor avansert taktikk. Med squadhopping kan enhver mann i praksis hoppe rett inn i actionen uten å være redd for at man skal miste spawnpunktet. SL rollen blir ikke lenger en spesiell rolle, det blir bare en tilfeldig rolle. Er ikke tvil om at dersom de fikset hoppingen måtte man ta i bruk mer avanserte taktikker som ikke lenger innbærer at den squad som er best i "meny bruk" vil vinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...