B4stian Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Svenn-Aage: Takk for svar! Ser på dette som veldig positivt! Lenke til kommentar
nercix Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Huff. Har alltid likt Microplex. men nå når Netshop eier dem blir det mindre aktuelt å handle der. Har handlet hos engang hos Netshop, og det blir den første og den siste, selv om sjokoladen var god. Makan til kundeservice, og jeg hadde svidd av 30k. Boikott. Men, men, lykke til. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg regner med at dette er positivt for alle parter såfremt det betyr bedre vareutvalg og bedre priser til oss forbrukere. Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Sitat fra Microplex sitt supportforum: "Hei! Neida, for alle våre kjære kunder blir det "business as usual" - nettbutikken, forumet, sortimentet og alt består. Eneste forskjellen dere vil merke er at en del av varene våre vil dukke opp hos Netshop, og vi kommer til å lukte litt på noen av varene derfra (type overklokkingsvennlig minne osv...) Så - dette blir nok bra -- Espen Faale Microplex Norge AS " Så ingen grunn til bekymring ? /jan Lenke til kommentar
dib Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 har positive tanker rundt detta Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Pleier som regel å handle på Netshop. Så dette tror jeg blir positivt for oss alle. Mer utvalg på Netshop, og kanskje billigere varer på Microplex og Zepto. Bra at Netshop beholder særpreget for Microplex og Zepto. Det er det som gjør de bra. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Håper det blir muligheter for henting av Microplex sine varer hos Netshop sine vareutleveringer (Spesielt i Oslo, siden det er mest aktuelt for meg). Men håper i hvertfall Netshop gjør 2 forandringer hos Microplex. 1-Billigere Frakt og 2 - Visa betaling. Og det hadde også vært en bra ting for oss hvis denne utvidelsen kan gjøre at Netshop tørr å satse enda mer, og gi oss billigere priser. Skal jeg ha små ting så kjøper jeg hos Netshop i Oslo, da er de definitivt billigste alternativ. Men skal jeg bruke noen tusenlapper så blir de dessverre fort litt dyrere enn andre, selv med gratis porto ved henting. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tror dette blir ypperlig Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Glimrende med tilbakemelding, Netshop. Har tro på at dette blir bra. Går med oppgraderingstanker om dagen, og grua meg litt for ekstra frakt fordi jeg skulle ha noe fra Microplex også. Mye mulig dere har klart å kapre meg som kunde nå... Men jeg lurer på en ting. Hvordan er tidsperspektivet deres på gjennomføringen i praksis? Når vil vi se Microplex-varer på Netshop.no? Kommer det en spesiell dato, eller blir det gradvis? Når er dere "ferdig" med å legge over varer? Lenke til kommentar
jor-el Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Vi får håpe at Microplex etter dette får fortsette med det utvalget de har i dag, det er tross alt den eneste webbutikken vi har i norge med sikkelig utvalg av chasemodutstyr og av vannkjølingsutstyr og vi trenger en slik butikk . 5989684[/snapback] Helt enig, derfor fortsatte jeg å handle der selv om fraktprisen var skyhøy. De tingene jeg er mest fornøyd med kommer fra microplex. Men vi må ikke la oss rive helt med, mye kan skje og kun tiden vil vise om dette var en bra ting. Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Glimrende med tilbakemelding, Netshop. Har tro på at dette blir bra. Går med oppgraderingstanker om dagen, og grua meg litt for ekstra frakt fordi jeg skulle ha noe fra Microplex også. Mye mulig dere har klart å kapre meg som kunde nå... Men jeg lurer på en ting. Hvordan er tidsperspektivet deres på gjennomføringen i praksis? Når vil vi se Microplex-varer på Netshop.no? Kommer det en spesiell dato, eller blir det gradvis? Når er dere "ferdig" med å legge over varer? 5992464[/snapback] Sjekket kunderegisteret, og vi har plass til minst en kunde til så det er bare å registrere deg og handle i vei :!: Har du litt flaks kan du bli registrert kunde nr.100.000, det er ikke lenge til og da skal vi se om ikke vi har en overraskelse på lur Vi legger inn varer fortløpende, og det vil nok ta enda ett par uker før alt er inne. Om noen har ønsker på produkter etc. vi burde få lagt inn tar jeg gjerne imot tips på mail ([email protected]) så prioriterer vi gjerne litt i innleggingen. Mvh Svenn Aage, Netshop Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Dette er digg. Netshop har jo i den siste tiden utvidet casemod-lageret sitt med mye AC-Ryan produkter og dette betyr at flere casomod-produkter kan hentes ut fra hentebua i Sandefjord. Gratis Nice. 5989440[/snapback] Av det jeg har hørt fra mails fra netshop så har de ikke vært helt fornøyde med AC-Ryan. De har visstnok ikke klart å levere til tide. Men at Netshop utvider på Lian Li fronten er bare fint. Gjett hvem som skal skaffe seg Lian Li-chassis? og ja, jeg skal forsøke å bli ferdig med Le Jaune et Le Bleu som er forøvrig sponset av netshop. Hail! Endret 26. april 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 overraskelse til kunde nr 100.000? uff jeg blir aldri no sånt jeg det er nedturen ved å være tidlig ute.... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 men lurer litt på hvordan det blir med supporten. Har en Zepto maskin som trenger en overhaling, om jeg skal kontakte netshop istede for zepto, iallefall pr mail, da zepto så og si aldri svarer der. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg ser på dette som positivt, men det er kansje fordi netshop har blitt en av favoritt levrandørene/butikkene mine, når det gjelder data utstyr.. Lenke til kommentar
dinhjelper Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg syns dette er kjempe at netshop kjøper opp microplex og zepto. Microplex har hatt i enn årrekke stor utvalg for de som trenger litt mer avanserte produkter til hjemme pcer. Det tror jeg vil dra nytte for både netshop og kundene. Har handlet hos netshop over lengre tid nå, og de ha en utrolig bra kundeservice og rask levering i forhold til flere andre leverandører. Det er en utrolig viktig for meg som kjøper inn for bedrifter at kundeservicen og leveransen er på det høyeste nivå! Lykke til netshop! Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Dette er kjempe positivt. Skal handle pc om ikke så altfor lenge, og siden jeg har funnet det meste av deler billigst (samlet) hos netshop, med unntak av da Lian-Li kabinett og Mist strømforsyning som de ikke hadde. Så det er greit at de nå får inn de produktene også. Endret 27. april 2006 av NoWiSee Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Kjempenyhet, både Microplex og Netshop er mine favorittnettbutikker. God service og kvalitetsprodukter er alltid en vinnende kombinasjon. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Kjempenyhet, både Microplex og Netshop er mine favorittnettbutikker. God service og kvalitetsprodukter er alltid en vinnende kombinasjon. 5998905[/snapback] henger meg på den! og håper også på at det blir mulig å hente varene i Sandefjord gratis, siden dette (og den gode servicen fra Netshop) er en god grunn til å handle der.. jeg håper også på at Microplex beholder vareutvalget og den ekstremt gode servicen.. Zepto har jeg ikke noe erfaring fra, men mye tyder på at de selger ordentlig kvalitetsprodukter, bare synd at jeg akkurat har kjøpt bærbar pc jeg ønsker Netshop lykke til og lover at jeg skal handle mer hos dere utover Lenke til kommentar
nmkem Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 men lurer litt på hvordan det blir med supporten. Har en Zepto maskin som trenger en overhaling, om jeg skal kontakte netshop istede for zepto, iallefall pr mail, da zepto så og si aldri svarer der. 5993329[/snapback] Heisann ! Zepto support her..... Det er mulig at noen mail ikke kommer igjennom spamfilteret vårt, eller rett og slett du har send mailen til salgs avdelingen ... Vi på support pleier som regel å svare på mail med det eneste vi får den, uansett om det er dag eller kveld, helg eller virkedag....Så beklager om du ikke har fått svar på mailen din......Håper at du tilgir oss, og du kan prøve å sende mail til en av mailadressene som står oppført under teknisk på vår webside.....Så kan vi gjøre det godt igjen..... Med vennlig hilsen Zepto support Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå