Bigset Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Har en Fujitsu Siemens Amilo Pro Men har ikke anelse om hvilken modell.. Kjøpte denne av en kamerat, men ram-brikka var tatt ut.. Skal nå kjøpe ram til den, men har da ikke peiling på hvilken modell det er.. Har sett på de forskjellige modellene, og sjekka mål, og vekt.. Ingen av de stemmer med høyden på min. Den er ca 3 cm.. Mens alle jeg ser på nettet er 3.2-3.9. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 hmm..hva slags kamerat er dette som tar ut rambrikka før han selger den.. Hva med å bare spørre ham om hvilken type ram det er? Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Jeg har ikke peiling på hvorfor han tok den ut. :S Har spurt han om han vet hvilken modell det er. Men han er ikke sikker.. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Har den et identifikasjonsnummer? Du kan søke på Id nr. på hjemmesiden til Fujitsu Siemens. Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Det er nok revet vekk Tvilsomt dette her men.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Det er nok revet vekk Tvilsomt dette her men.. 5989515[/snapback] Her lukter det svidd Hvis din kamerat har tatt ut rammen så har han den vel... Hvis ikke så vet han kanskje hvor han har sendt den videre... Revet bort id på maskinen " hvem gjør dette " Foreslår at denne tråden stenges da den er meget tvilsom!! Endret 26. april 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Jaja.. Bare å stenge Fant ut av det.. Det er nok revet vekk Tvilsomt dette her men.. 5989515[/snapback] Her lukter det svidd Hvis din kamerat har tatt ut rammen så har han den vel... Hvis ikke så vet han kanskje hvor han har sendt den videre... Revet bort id på maskinen " hvem gjør dette " Foreslår at denne tråden stenges da den er meget tvilsom!! 5989695[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå