escman Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hei, Er det noen som vet om noen som tilbyr en gratis DNS tjeneste? Tenker da på noen som tilbyr en DNS server som jeg kan oppgi i min sonefil for domenet mitt. Tenker på å hoste mitt eget domene, sette opp egen DNS server etc. Men jeg trenger en sekundær DNS server å oppgi i Sonefilen min + i topp-nivå DNS serverene. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
xardas Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 ns.skonux.net ns1.skonux.net :smile: Lenke til kommentar
escman Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Okei, jeg kjenner til skonux.net Kan jeg oppgi disse DNS serverene i min sonefil uten å avklare det med innehaverne av skonux.net? Du er kanskje en av de? :wink: Lenke til kommentar
lunatics Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Eh.. Nei? Du må kontakte en av oss.. Lathans eller Lunatic(meg) send mail til [email protected] for eks.. og spør om vi vil hoste navnetjenester for deg.. Lenke til kommentar
xardas Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 ikke sånn jeg forsto det på diverse folk... Lenke til kommentar
lunatics Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Du må uansett si ifra for at vi setter opp nameserveren til å godta domenet.. og for at du skal få konto for å redigere domene osv.. Så det er jo litt essensielt å kontakte oss først.. Men vi pleier forøvrig si ja til alle.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå