Gå til innhold

Noen med erfaringer med codegen PSU'et på microplex? er den

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk med en Codegen 300W til colourcase-kabinettet jeg kjøpte på databutikken.com

Den funker helt fint. Men jeg har ikke testet å trekke så mye effekt fra den da. Jeg har bare en Athlon 1800+@2000+, 2 harddisker, Brenner, DVD, TV-kort, et urtregt skjermkort, KT333 hovedkort, nettverkskort og noe annet småstæsj. Dette trekker bare 120W så jeg har jo ikke akkurat tynt den strømforsyninga.

Skal du ha MYE mer strømkrevende hardware?

Lenke til kommentar

Skal du ha enda mer Watt til en rimelig penge, anbefaler jeg Q-Tec PSUene som selges hos bl.a Komplett Data. De har 2 vifter, genererer maks 33dB støy, er lakkert i gullfarge (stilig hvis du har en gull-lakkert kasse) Bor du i Stavanger-området, kan du også kjøpe den på Obs! Mariero til kr 349,-.

Er veldig fornøyd med denne PSUen - den er stillegående og leverer godt med spenning. Eneste store ulempen er at den bare har 4 standard drevkontakter. Kjøpte derfor i tillegg 2 "Y-splittere".

(Men nå vil jeg imidlertid selge den (kun brukt i 3 dager) fordi jeg slo til på et tilbud på en sort-lakkert Lepont 520W til 20% redusert pris (fra 1190,- til 952,-) - i samme butikk jeg kjøpte Q-Tec'en.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...