Gå til innhold

Din 360 kan blogge!

Nonsens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Dere Xbox fans er så sofistikerte.  :thumbdown:

5990642[/snapback]

Hva i all verden er dette for en tilbakestående kommentar?

Det blogsystemet her er jo ikke veldig fanboy-rettet, faktisk var det helt unyttig, og ikke veldig morsomt.

Jeg liker forøvrig at du presterer å dømme samtlige Xbox fans utifra en singel link. Tro meg, idioter finnes uansett hvilken konsoll du liker.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Nå har de oppdatert siden litt, så du kan bl.a. se hvordan gamerscoren din endres over tid :)

Herlig for statistikknerder som meg :D

6056090[/snapback]

Ja la merke til det jeg også. Siden har blitt mye bedre og er faktisk morsom å følge med på :)

Lenke til kommentar

Står det noen plass i en EULA at en må godta disse grove bruddene på privatlivet? Går det an å velge bort denne blogg-funksjonen noen plass?

Hva du spiller og når du spiller er en privatsak, og om dette skal publiseres offentlig eller ikke burde være helt og holdent opp til MEG som spiller.

En kompis av meg lastet ned en EA demo via live, og han takket nei til alle nyhetsbrev og lignede, men selv om han ikke gav opp adressen sin en gang hadde han inboxen full av spam fra EA 30 minutter senere. Det vil si at EA må ha fått infoen fra microsoft.

Syns det hele virker litt shady jeg, spesiellt hvis brukeren ikke har kontroll over hvor mye personlig info som spres.

Endret av slash
Lenke til kommentar
Står det noen plass i en EULA at en må godta disse grove bruddene på privatlivet? Går det an å velge bort denne blogg-funksjonen noen plass?

Hva du spiller og når du spiller er en privatsak, og om dette skal publiseres offentlig eller ikke burde være helt og holdent opp til MEG som spiller.

6078924[/snapback]

Dude, chill'a. Du må melde deg på. Trenger ikke velge det bort, det er ikke noe som skjer av seg selv.

En kompis av meg lastet ned en EA demo via live, og han takket nei til alle nyhetsbrev og lignede, men selv om han ikke gav opp adressen sin en gang hadde han inboxen full av spam fra EA 30 minutter senere. Det vil si at EA må ha fått infoen fra microsoft.

Syns det hele virker litt shady jeg, spesiellt hvis brukeren ikke har kontroll over hvor mye personlig info som spres.

6078924[/snapback]

Vel.. Jeg har lastet ned litt av hvert til min X360, og har til nå ikke hatt gleden av å få spam fra hverken MS eller EA... Så jeg vet ikke helt, jeg. Kanskje EA ikke er interessert i pengene mine (yeah, right..).

Lenke til kommentar

6078924[/snapback]

Aldri hørt om før. Heller aldri sett noen option for å godkjenne/avvise nyhetsbrev når man henter demoer på Live. Og jeg har hentet alle som har vært tilgjengelig siden jeg fikk 360'en min i fjor.

Jeg tror kameraten din juger. Så det renner.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...