Nonsens Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Dette var jo litt morsomt - kanskje best å holde det litt skjult hvem man er hvis man spiller på tider man egentlig skulle gjort noe annet http://www.360voice.com/blog.asp?tag=Major%20Nelson Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Morsom side og litt offtopic: Til underskriften din nonsens: Fanboy nei, hehe Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hehe passe morsomt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Artig Ler meg ihjel av trådstarters signatur Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Haha, ja var jo sånn passe morsomt det der! Artig signatur forresten Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Da har jeg min første blogg hvertfall Bare synd den først starter om to dager.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Dere Xbox fans er så sofistikerte. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Dette må jeg teste - artig sak som tar utgangspunkt i dataene fra Xbox Live. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Dere Xbox fans er så sofistikerte. 5990642[/snapback] Du fòrer oss jo bare med gullkorn så hva venter du? Xbox fans er sofistikerte, og PS fans, er vel ja....deg Endret 26. april 2006 av Crockett Lenke til kommentar
edwood Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Noe må en jo finne på mens xboxen er på "ferie" i Tyskland. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hahaha morsomt..... min xbox tar seg snart en ferie, vet ikke hvor den havner, og om de kommer på døren i det jeg bor langt ute, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Var nice dette. På tide å game litt. X-Boxen min blir so lonely. Blog Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Dere Xbox fans er så sofistikerte. 5990642[/snapback] Hva i all verden er dette for en tilbakestående kommentar?Det blogsystemet her er jo ikke veldig fanboy-rettet, faktisk var det helt unyttig, og ikke veldig morsomt. Jeg liker forøvrig at du presterer å dømme samtlige Xbox fans utifra en singel link. Tro meg, idioter finnes uansett hvilken konsoll du liker. Endret 30. april 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Nå har de oppdatert siden litt, så du kan bl.a. se hvordan gamerscoren din endres over tid Herlig for statistikknerder som meg Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Nå har de oppdatert siden litt, så du kan bl.a. se hvordan gamerscoren din endres over tid Herlig for statistikknerder som meg 6056090[/snapback] Ja la merke til det jeg også. Siden har blitt mye bedre og er faktisk morsom å følge med på Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Major Nelson sin blogg er sidens mest leste og ligger på 1 plass på topp 10 Litt morsomt egentlig. er veldig mange som har sett hva det går ut på og dermed gått inn på hans blogg gjennom linken i denne tråden... Lenke til kommentar
slash Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Står det noen plass i en EULA at en må godta disse grove bruddene på privatlivet? Går det an å velge bort denne blogg-funksjonen noen plass? Hva du spiller og når du spiller er en privatsak, og om dette skal publiseres offentlig eller ikke burde være helt og holdent opp til MEG som spiller. En kompis av meg lastet ned en EA demo via live, og han takket nei til alle nyhetsbrev og lignede, men selv om han ikke gav opp adressen sin en gang hadde han inboxen full av spam fra EA 30 minutter senere. Det vil si at EA må ha fått infoen fra microsoft. Syns det hele virker litt shady jeg, spesiellt hvis brukeren ikke har kontroll over hvor mye personlig info som spres. Endret 10. mai 2006 av slash Lenke til kommentar
baltie Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Står det noen plass i en EULA at en må godta disse grove bruddene på privatlivet? Går det an å velge bort denne blogg-funksjonen noen plass? Hva du spiller og når du spiller er en privatsak, og om dette skal publiseres offentlig eller ikke burde være helt og holdent opp til MEG som spiller. 6078924[/snapback] Dude, chill'a. Du må melde deg på. Trenger ikke velge det bort, det er ikke noe som skjer av seg selv. En kompis av meg lastet ned en EA demo via live, og han takket nei til alle nyhetsbrev og lignede, men selv om han ikke gav opp adressen sin en gang hadde han inboxen full av spam fra EA 30 minutter senere. Det vil si at EA må ha fått infoen fra microsoft. Syns det hele virker litt shady jeg, spesiellt hvis brukeren ikke har kontroll over hvor mye personlig info som spres. 6078924[/snapback] Vel.. Jeg har lastet ned litt av hvert til min X360, og har til nå ikke hatt gleden av å få spam fra hverken MS eller EA... Så jeg vet ikke helt, jeg. Kanskje EA ikke er interessert i pengene mine (yeah, right..). Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) En kompis av meg lastet ned en EA demo via live, og han takket nei til alle nyhetsbrev og lignede, men selv om han ikke gav opp adressen sin en gang hadde han inboxen full av spam fra EA 30 minutter senere. Det vil si at EA må ha fått infoen fra microsoft. 6078924[/snapback] Aldri hørt om før. Heller aldri sett noen option for å godkjenne/avvise nyhetsbrev når man henter demoer på Live. Og jeg har hentet alle som har vært tilgjengelig siden jeg fikk 360'en min i fjor. Jeg tror kameraten din juger. Så det renner. Endret 10. mai 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå