morra Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Jeg installerte STOP-sign og med på kjøpet fikk jeg eAcceleration (iflg. Spybot). Jeg har fjernet det, men har fortsatt loggen fra Ashampoo UnInstaller. Dette er virker ikke etter eAcceleration: 1. Ashampoo UnInstaller 2. BMT MouseTracker 3. Min datamaskin heter "mappe" 4. Webroot SpySweeper 5. AVG Free er ikke lenger standard 6. Standard nettleser og emailprogram vises ikke på toppen av startmenyen 7. "Søk" er borte fra startmenyen 8. Ingen snarveier fungerer 9. "Kjør" er borte fra startmenyen 10. Mine dokumenter er borte fra startmenyen og skrivebordet Hvordan kan jeg endre tilbake det som nå ikke virker som det skal? Endret 25. april 2006 av morra Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg installerte STOP-sign Kan jeg spørre hvorfor? Bare sidene deres er nok til å begynne å lure... Kjør CCleaner+Housecall, post en Hijackthis-logg, (sig) reinstaller progs som ikke virker. Lenke til kommentar
morra Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Jeg installerte STOP-sign Kan jeg spørre hvorfor? Bare sidene deres er nok til å begynne å lure... 5988143[/snapback] Ren dumskap Her er Hijackthis-loggen: hijackthis.log.txt Log analysis by Hijackthis.de Dette var så langt jeg kom på CCleaner: Og her er Housecall: Endret 25. april 2006 av morra Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Googlet Housecall-feilen: "The Trend Micro Europe HouseCall might not be compatible with Opera - I had the same results using Opera 7.50 and 8.51. A Google search reveals that others experience the same problem with Firefox when using AdBlock. I had no problem with FF and AdBlock disabled. " Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Et søk på CCleaner-feilen anbefaler reinstallering av Windows Visual Basic-filer. Som brukes av mange programmer. det kan forklare alle problemene. Link: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Lenke til kommentar
morra Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Googlet Housecall-feilen: "The Trend Micro Europe HouseCall might not be compatible with Opera - I had the same results using Opera 7.50 and 8.51. A Google search reveals that others experience the same problem with Firefox when using AdBlock. I had no problem with FF and AdBlock disabled. " 5988589[/snapback] Det virket såvidt første gangen etter å ha slått av Adblock, men det stoppet ved en såkalt ingen forbindelse Et søk på CCleaner-feilen anbefaler reinstallering av Windows Visual Basic-filer. Som brukes av mange programmer. det kan forklare alle problemene. Link: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en 5988623[/snapback] Jeg får ikke avinstallert, men jeg installerte bare over det jeg muligens hadde fra før. Den ber om restart av maskinen, men jeg lurer på: Kan noe gå mer galt da? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 hm. litt riski det der å starte om nå - det blir på eget ansvar - men du har vel ikke noe å tape. Ta gjerne backup av viktige ting før du omstarter. har du windowscden liggende? Lenke til kommentar
morra Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Pcen ble levert uten WindowsCD (recovery-system fra IBM istedenfor) Endret 25. april 2006 av morra Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg vet ikke nok om Visual Basic til å avgjøre om manglende filer kan hindre maskinen i å starte. Samtidig vet jeg ikke om mer vi kan gjøre, siden det er sannsynlig at dette er årsaken... Andre? Vet du hvordan du bruker Recovery - hvis det skulle bli behov for det? Lenke til kommentar
morra Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Ja, har brukt recovery noen ganger før... Jeg tenker jeg tar en formatering hvis det ikke virker imorra. Takk for all hjelp Og måtte jeg selv lære en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå