Gå til innhold

The Flower Girl - Blomsterpiken

Anbefalte innlegg

Hei. Lenge siden jeg har postet noe her.

Tok masse bilder på skolen i går, og har jobbet med dem. Her er et, som jeg selv synes har en god, vårlig stemning. Meninger?

Sorry for stort vedlegg. Jeg er glad i god kvalitet, men vet ikke åssen jeg kan få ned filstørrelsen effektivt uten å voldta kvaliteten. Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
alt for masse avkuttet i topp og bunn.

5988079[/snapback]

Bildet er desverre ikke større i høyden. =/

Ble mye spontanshots den dagen.

OK, uten svart stripe, stygt. Med svart stripe, stygt.

:p

Jeg ser også gjerne etter litt feedback på det rent tekniske, som skarphet, farger etc. :)

Endret av Marley
Lenke til kommentar

I toppen ville jeg da ha beskjært enda mer, men kuttingen av haken er desverre ikke akseptabel. Herlig jente med et lurt smil. Kunne kanskje tenkt meg høyre øye mer synlig, men det er et personlig valg. Ville også hatt en mer tydelig retning i bildet.

Ta flere bilder av denne sjarmerende piken.

Lenke til kommentar
I toppen ville jeg da ha beskjært enda mer, men kuttingen av haken er desverre ikke akseptabel. Herlig jente med et lurt smil. Kunne kanskje tenkt meg høyre øye mer synlig, men det er et personlig valg. Ville også hatt en mer tydelig retning i bildet.

Ta flere bilder av denne sjarmerende piken.

5988238[/snapback]

Må bare få lurt henne til å posere, så skal det går fint. ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville kanskje prøvd å få med litt mer av øyet, blir liksom litt for mye borte.

Også syns jeg det var litt for utbrent på toppen av håret. Jeg mener det kan være greit med litt, men her blir det for mye.

Men for all del. Et fint bilde, med god stemning. :)

Lenke til kommentar

For å få ned filstørrelsen så er det vel ikke værre en å sette ned størrelsen på bildet? 1024*X er vel en fin størrelse som passer de fleste skjermer.

Først og fremst vil jeg si at det er ingenting i veien med modellen, selvom bildet kan ha enkelte svakheter ;)

Jeg likte dette portrettet jeg.

Utmerket modell som man får god øyekontaktet med og smilet virker ikke tillaget men ekte og naturlig.

Men, jeg synes det skal være lov å endre litt på portrettbilder.

Beskjæringen/utsnittet funker godt synes jeg, at deler av haken er borte er ikke bra men jeg synes ikke det "hemmer" dette bildet så veldig mye.

Håret er utbrent, fysj og fy! dette kler ikke portretter, hvordan er kildefilen?

Bakgrunnen kunne nok ha vært mer soft.

Fargene er også litt utbrente her og der, tenker på halsen på genseren.

Så over til det litt mer skumle. (i frykt for å fornærme jenta).

Tennene kunne ha vært gjort en anelse hvitere. Litt uheldig med litt misfarging.

Huden kunne ha vært softet ut bitte litt, men ikke mye.

(Jeg liker softe portretter)

Legger ved ett eksempel på sånn circa hva jeg mener.

post-25139-1146240688_thumb.jpg

Og gjør som alltid oppmerksom på at dette er ett eksempel for å vise hva jeg mener. Og ting kan bli MYE bedre om man legger litt tid i det.

Og hvis du vil at jeg skal ta det bort så gi meg ett pip.

Endret av stoners
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...