Plexius Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hvordan formaterer jeg stasjon c: med windows me install cd????? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 nå har vi fått så mange nye underkategorier i det siste her på forumet i tillegg til alle de dekkende fra før, så nå synes jeg det jaggu meg er på tide at folk lærer seg å ikke bruke annet om data til alt! argh, blir lei av dette etter hvert. Lenke til kommentar
Plexius Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Sorry da. Ville bare ha et lett og enkelt svar :sad: Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Må du bruke CDen da? Finn fram format.bat (eller *.com, husker ikke helt..). Ligger trolig i C:windowscommand. Sleng den på en diskett (gjerne oppstartsdisket om du har), avslutt windows og gå ut i DOS. Så: a:format c: simple Lenke til kommentar
Plexius Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Det er det som er problemet min disketstasjon virker ikke:( Lenke til kommentar
ols Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 gå ut i dos og skriv format C: /s det siste leddet om du vil ha lagt inn systemfiler. dette er iallefall hva jeg gjør i w98. du behøver ikke å kjøre programmet fra diskett. (grunnen til at man kan bruke format.com som ligger på C, er programmet lastes inn i arbeidsminnet, og at formateringen skjer derfra). sannsynligvis vil du også kunne bruke kjør(run) på startmenyen. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hadde samme problemet... Jeg lagde meg en oppstartscd med format og smartdrive (når ikke smartdrive følgte med win2k). Haha, det var opplegg. Brukte bare noen K av den cd'en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå