Gå til innhold

Achewood for helvete!

Anbefalte innlegg

Jeg ser at dere liker Naruto, Bleach og annet lavmålsidioti fra Japan, men slapp av, det finnes håp.

Achewood er noe så absurd som en god tegneserie på internett.

Se:

http://www.achewood.com/index.php?date=10302003

http://www.achewood.com/index.php?date=11182002

http://www.achewood.com/index.php?date=01272003

http://www.achewood.com/index.php?date=02182004

Bli overbevist hvor himla bra dette faktisk er, og les arkivet fra første stripe til i dag.

Bare hyggelig.

Endret av burnedmind
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...og annet lavmålsidioti fra Japan...

5987906[/snapback]

let the flaming begin.

dette var helt seriøst en av de dårligste nett-tegneseriene jeg har lest på lenge. men det er sikkert noen som liker det, som alt annet her i verden

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ok, sannsynligvis den kjedeligste tegneserien jeg har sett på på lenge. Leste +-40 striper. Fremdeles like kjedelig. Sikkert artig for de som liker denne typen.... humor ??

Sorry, men tror nok ikke alle er like enig i at dette er noe særlig.

Btw : Må være mange idioter der ute, siden det er ganske mange som liker Naruto, Bleatch osv.

Lenke til kommentar
Ok, sannsynligvis den kjedeligste tegneserien jeg har sett på på lenge. Leste +-40 striper. Fremdeles like kjedelig. Sikkert artig for de som liker denne typen.... humor ??

Sorry, men tror nok ikke alle er like enig i at dette er noe særlig.

Btw : Må være mange idioter der ute, siden det er ganske mange som liker Naruto, Bleatch osv.

6119138[/snapback]

Eeh?

først kritiserer du en annes humor, så kaller du de som liker naruto, bleach for idioter.

Si meg, mistet din mor deg etter fødsel?

Eller glemte du hva du selv skrev rett før du fant ut at du skulle rakke ned på de som liker de seriene?

Slike poster får meg bare til å lure på hva som foregår i hodet til enkelt hær i landet :)

Lenke til kommentar
Jeg ser at dere liker Naruto, Bleach og annet lavmålsidioti fra Japan, men slapp av, det finnes håp.

5987906[/snapback]

Trådstarter var vel forsåvidt ikke noe bedre, får inntrykket av at han mener anime og manga er "lavmålsidioti". Regner dog med han ikke har satt seg inn at anime/manga ikke bare er Naruto og Bleach, det finnes mye bra og voksent materiale innen sjangrene.

Lenke til kommentar
Eeh?

først kritiserer du en annes humor, så kaller du de som liker naruto, bleach for idioter.

Si meg, mistet din mor deg etter fødsel?

Eller glemte du hva du selv skrev rett før du fant ut at du skulle rakke ned på de som liker de seriene?

Slike poster får meg bare til å lure på hva som foregår i hodet til enkelt hær i landet :)

6125466[/snapback]

Hehe, det var ironisk ment og en følgepost til den originale posten. Les den første posten, så kanskje du skjønner hva jeg mente.

Lenke til kommentar

Tilbake til Achewood: Jeg synes dette er kremen av tegneserier, og Chris Onstad får en plass mellom mestere som Carl Barks, Jason og Bill Watterson. Apropo Jason så synes jeg det er store likhetstrekk mellom Achewood og Jason (Mjau Mjau for de uinvidde), blant annet svart-hvitt flatene, melankolien, intelligensen. Men klart, er man idiot vil man ikke få stort ut av det.

Edit: Når jeg sammenlignet med Jason tenkte jeg mest på historiene som Cartilage Head og Philippe Kidnapped?. Det er også da jeg liker Achewood best.

Endret av burnedmind
Lenke til kommentar
men skjekk ut denne tråden da. -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=405293

6026320[/snapback]

Jeg kjente til mange av de fra før, og jeg kan ikke si at jeg liker noen av dem.

Veldig enkel humor (haha - nå må du le!) over de samme gamle emnene. Ganske slapt utført, ofte. Særlig Ctrl-alt-delete er helt jævlig dårlig. Fryktelig flate personligheter, en dynamikk vi har sett så mange ganger før, særlig i Penny Arcade. Det eneste den flyter på er at den handler om dataspill - for der er klart at gamere trykker denne hardere til hjertet enn tegneserieentusiaster.

At en tegneserie av den kvaliteten har fått såpass mye oppmerksomhet på internett sier noe om hvorfor majoriteten på hw.no ikke liker Achewood.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...