yngvedh Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hei sveis. Det virker som en av mine harddisker har tatt kvelden. Dette er heldigvis ikke systemdisken, men jeg har en del greier på den som jeg gjerne vil få ut derfra. Hovedproblemet mitt er at windows ikke vil starte så lenge disken er koblet til. Windows stopper like før logon screen... Jeg har installert en ny windows på en ny disk men den har samme problemet med den defekte disken. Jeg tenkte som så at hvis jeg bare kobler til disken etter at windows har startet så vil jeg kunne få den opp som før. Dette er heller ikke tilfellet siden sata tydeligvis ikke er hotswap. Har noen en idè til hvordan jeg kan få inn både windows og denne disken samtidig? Det skal gjerne nevnes at windows cd setup også låser seg når den skanner maskinen for disker... Litt specs: nforce4 939 kun sata/sata2 disker med unntak av en pata dvd brenner. windows xp pro med sp2 Takker på forhånd for all hjelp... Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Sata er hot-swap, så det skulle egentlig ikke være et problem. Utenom det, et ekstrernt USB-kabinett burde uansett takle saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå