hinduuu Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Hei hei, veldig fin tråd;) ville bare si at aquaman snart kommer, kunne ikke se den på listen over serier som kommer. Så vær vennelig og add den Det er knyttet veldig store forventninger til denne serien, og de som har fulgt med på tvserien/bladet til aquaman så vet dere at denne rollefigurer har veldig stort potensial =) Link for mer informasjon ang serien http://www.aquamantv.com/ Edit: Var litt forhastet post av meg, ser nå at serien ikke vil bli vist og fikk tid til og lese mer i tråden Endret 23. mai 2006 av GullApE Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 aquaman kan KANSKJE komme neste sommer! joey er cancelled, ikke flere episoder (tv3 har vist episoder som NBC ikke har sendt), That 70s Show hadde siste episode på torsdag som var (kjedelig var den også). Commander in Chief hadde rævva seertall. Gilmore Girls vil føre Veronica Mars på tirsdager når de begynner på The CW til høsten. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Hei hei, veldig fin tråd;) ville bare si at aquaman snart kommer, kunne ikke se den på listen over serier som kommer. Så vær vennelig og add den Det er knyttet veldig store forventninger til denne serien, og de som har fulgt med på tvserien/bladet til aquaman så vet dere at denne rollefigurer har veldig stort potensial =) Link for mer informasjon ang serien http://www.aquamantv.com/ Edit: Var litt forhastet post av meg, ser nå at serien ikke vil bli vist og fikk tid til og lese mer i tråden 6160181[/snapback] Aquaman var et prosjekt fra skaperne av Smallville, som de hadde på vegne av WB kanalen. Den kanalen ble slått sammen med en annen kanal og den nye kanalen fikk navnet "CW". De valgte å ikke satse på serien som kun har en pilotepisode, som for ordens skyld ryktes å være temmelig god. Så sjangsene for Aquaman er ytterst små. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 dotten: piloten til aquaman var delvis betalt av cw. men som sagt, den kan komme neste sommer. sånn 20% sjangse... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hadde sett jævla fram til aquaman synd at den ikke blir sendt i nærmeste framtid. SÅ nå kommer Bone på tv3, ganske seint i forhold til U.S.A men bedre seint enn aldri =) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) The Hills (Laguna Beach spin-off) kommer vel 31. mai.. Laguna Beach kommer vel med en 3. sesong..? Endret 24. mai 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hadde sett jævla fram til aquaman synd at den ikke blir sendt i nærmeste framtid. SÅ nå kommer Bone på tv3, ganske seint i forhold til U.S.A men bedre seint enn aldri =) 6167037[/snapback] er da ganske normalt at mindre kjente serier ikke kommer hit før den første sesongen er ferdig i usa. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Fin oversikt Dotten Men er det noe som er anbefat å se av det som er nytt? Kunne tenke meg å starte med noe nytt nå som 24 har en pause. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Er det faktisk bekreftet at The Shield kommer med en ny sesong? Er straks ferdig med sesong 5 (har ventet en stund med å se), og kunne gjerne tenke meg en ny sesong til høsten. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Trist at Alias er ferdig, etter "bare" 5 sesonger knallserie! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 the shield 601 kommer 9. januar 2007 (10. jan i vår tidssone) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 the shield 601 kommer 9. januar 2007 (10. jan i vår tidssone) 6191084[/snapback] Ah, fuck. Jeg vil ha det til høsten. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 ..er det noen som vet om Commander in Cheif ble kanselert pga at den ikke gikk så bra, eller var sesongen veldig "avsluttende", på lik linje med "24 sesong 1", f.eks.. og at det aldri var planlagt noe mer!? Har ikke sett den jeg, men mamma følger spendt med, så jeg tenkte nå jeg skulle høre! 6159636[/snapback] bumper meg selv litt jeg.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 aquaman kan KANSKJE komme neste sommer! joey er cancelled, ikke flere episoder (tv3 har vist episoder som NBC ikke har sendt), That 70s Show hadde siste episode på torsdag som var (kjedelig var den også). Commander in Chief hadde rævva seertall. Gilmore Girls vil føre Veronica Mars på tirsdager når de begynner på The CW til høsten. 6161829[/snapback] ..er det noen som vet om Commander in Cheif ble kanselert pga at den ikke gikk så bra, eller var sesongen veldig "avsluttende", på lik linje med "24 sesong 1", f.eks.. og at det aldri var planlagt noe mer!? Har ikke sett den jeg, men mamma følger spendt med, så jeg tenkte nå jeg skulle høre! 6159636[/snapback] bumper meg selv litt jeg.. 6191648[/snapback] Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Yay. The O.C kommer i november Lenke til kommentar
O.J Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 virker som alle godseriene har tatt pause, er det noen gode serier som vises i sommer? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 stargate, weeds, rescue me, og sikkert flere nye. Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 jippi mer the OC og One Tree Hill Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Skal bli spennede å se sesong 2 av ROME, hittil har den vært meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå