Gå til innhold

Serier som kommer, går og består...

Anbefalte innlegg

Hei hei, veldig fin tråd;)

ville bare si at aquaman snart kommer, kunne ikke se den på listen over serier som kommer. Så vær vennelig og add den ;) Det er knyttet veldig store forventninger til denne serien, og de som har fulgt med på tvserien/bladet til aquaman så vet dere at denne rollefigurer har veldig stort potensial =)

Link for mer informasjon ang serien

http://www.aquamantv.com/

Edit: Var litt forhastet post av meg, ser nå at serien ikke vil bli vist og fikk tid til og lese mer i tråden :p

Endret av GullApE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aquaman kan KANSKJE komme neste sommer!

joey er cancelled, ikke flere episoder (tv3 har vist episoder som NBC ikke har sendt), That 70s Show hadde siste episode på torsdag som var (kjedelig var den også). Commander in Chief hadde rævva seertall.

Gilmore Girls vil føre Veronica Mars på tirsdager når de begynner på The CW til høsten.

Lenke til kommentar
Hei hei, veldig fin tråd;)

ville bare si at aquaman snart kommer, kunne ikke se den på listen over serier som kommer. Så vær vennelig og add den ;) Det er knyttet veldig store forventninger til denne serien, og de som har fulgt med på tvserien/bladet til aquaman så vet dere at denne rollefigurer har veldig stort potensial =)

Link for mer informasjon ang serien

http://www.aquamantv.com/

Edit: Var litt forhastet post av meg, ser nå at serien ikke vil bli vist og fikk tid til og lese mer i tråden :p

6160181[/snapback]

Aquaman var et prosjekt fra skaperne av Smallville, som de hadde på vegne av WB kanalen. Den kanalen ble slått sammen med en annen kanal og den nye kanalen fikk navnet "CW". De valgte å ikke satse på serien som kun har en pilotepisode, som for ordens skyld ryktes å være temmelig god.

Så sjangsene for Aquaman er ytterst små.

Lenke til kommentar
Hadde sett jævla fram til aquaman :( synd at den ikke blir sendt i nærmeste framtid. SÅ nå kommer Bone på tv3, ganske seint i forhold til U.S.A men bedre seint enn aldri =)

6167037[/snapback]

er da ganske normalt at mindre kjente serier ikke kommer hit før den første sesongen er ferdig i usa.

Lenke til kommentar
..er det noen som vet om Commander in Cheif ble kanselert pga at den ikke gikk så bra, eller var sesongen veldig "avsluttende", på lik linje med "24 sesong 1", f.eks.. og at det aldri var planlagt noe mer!?

Har ikke sett den jeg, men mamma følger spendt med, så jeg tenkte nå jeg skulle høre! :)

6159636[/snapback]

bumper meg selv litt jeg..

Lenke til kommentar
aquaman kan KANSKJE komme neste sommer!

joey er cancelled, ikke flere episoder (tv3 har vist episoder som NBC ikke har sendt), That 70s Show hadde siste episode på torsdag som var (kjedelig var den også). Commander in Chief hadde rævva seertall.

Gilmore Girls vil føre Veronica Mars på tirsdager når de begynner på The CW til høsten.

6161829[/snapback]

..er det noen som vet om Commander in Cheif ble kanselert pga at den ikke gikk så bra, eller var sesongen veldig "avsluttende", på lik linje med "24 sesong 1", f.eks.. og at det aldri var planlagt noe mer!?

Har ikke sett den jeg, men mamma følger spendt med, så jeg tenkte nå jeg skulle høre! :)

6159636[/snapback]

bumper meg selv litt jeg..

6191648[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...