Gå til innhold

Serier som kommer, går og består...

Anbefalte innlegg

Heist varte jammen ikke lenge. Godt å se at Family Guy overlever, for en gangs skyld.

5989293[/snapback]

Heist er vel egentlig ikke en serie jeg ønsker å se utover flere sesonger.

6006283[/snapback]

Holdt den ut en hel sesong en gang? Det var vel planlaget flere episoder enn de 6 (?) som ble vist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heist er cancelled, er vel bare restepisoder de viser nå.

Deadwood kommer tilbake 11 Juni 2006.

The Evidence er så godt som død.

Og ikke support CNET ved å bruke tv.com, bruk heller www.tvrage.com eller www.thefutoncritic.com.

6006358[/snapback]

Herregud, boikotte noen fordi de gjør deg en tjeneste. Latterlig.
Lenke til kommentar

jeg boikotter ikke tv.com fordi de leverer en tjeneste, det er måten de leverer den på.

når de starta tv.com så kjøpte de tvtome.com. dette var den beste tv siden på internett, den hadde all info om de seriene du måtte tenkte på.

tvtome.com hadde minimalt med reklame, og hadde ett minimalistisk design (nyere versjon av designet blir brukt på tvrage.com).

de sletta designet og lagde ett ubrukelig design med så mye reklame at man ikke ofte ikke ser forskjell på innhold og reklame.

---

og tilbake til tråden.

8. mai starter SciFi Channel (USA) en internettkanal. har ikke mange detaljer nå, men de jeg har sier at man kan se piloter, og enkelte serier på denne kanalen. håper de ikke sperrer oss ute!

Lenke til kommentar

Litt Simpsons/Futurama nytt.

Det var jo snakk om at Simpsons skulle slutte etter sesong 19/20, men nå kan man jo lure.

Interview

Matt Groening

AVC: What can you say about the Futurama movies?

MG: We're going to do four of them, straight to DVD. And as we speak, I'm exchanging e-mails and ideas with David X. Cohen and Ken Keeler, both of whom worked on the show from the very beginning. Right now we're trying to figure out whether to do a giant epic, or separate crazy movies, or what. But I wager that Bender will be featured prominently.

AVC: Is there any chance that it might return to television?

MG: Certainly. That's always a possibility. Look at the example of Family Guy, which came back from the dead and is walking among us.

FYI: Matt er utvikler av både Futurama og Simpsons, og så lenge han er på simpsons spørs det hvordan det blir med Futurama.

http://www.avclub.com/content/node/47771

Lenke til kommentar
Litt Simpsons/Futurama nytt.

Det var jo snakk om at Simpsons skulle slutte etter sesong 19/20, men nå kan man jo lure.

Interview

Matt Groening

AVC: What can you say about the Futurama movies?

MG: We're going to do four of them, straight to DVD. And as we speak, I'm exchanging e-mails and ideas with David X. Cohen and Ken Keeler, both of whom worked on the show from the very beginning. Right now we're trying to figure out whether to do a giant epic, or separate crazy movies, or what. But I wager that Bender will be featured prominently.

AVC: Is there any chance that it might return to television?

MG: Certainly. That's always a possibility. Look at the example of Family Guy, which came back from the dead and is walking among us.

FYI: Matt er utvikler av både Futurama og Simpsons, og så lenge han er på simpsons spørs det hvordan det blir med Futurama.

http://www.avclub.com/content/node/47771

6011350[/snapback]

Jeg må være den eneste personen som holder på å dø av latter når jeg ser på The Simpsons & Family Guy...men ikke syns Futurama er så bra som alle skal ha det til jeg ...(har sett alle episodene av alle 3 seriene).

Men uansett, The Simpsons er en serie jeg syns aldri burde stoppe.

Endret av Sleep4Life
Lenke til kommentar

nei det ble ikke det. men de 3 eller 4 ble delt i 5. dersom du kjøper samleboksen så er det kun 4 sesonger i den. en kamerat har den så det kan jeg bekrefte ganske lett.

men om det bare ble laga 3 som kom ut som 4 vet jeg ikke. noe bevis hadde vært fint :)

Lenke til kommentar
og der var Commander in Chief offisielt kansellert.

6032877[/snapback]

Er den? Fant bare ut at de ikke vil sende siste episodene i mai, men i juni. Greit nok, det er vel noe som klart kan karakteriseres som spikeren i kista, men kanalen vil vel ikke komme med høstens sendeprogram før om halvannen uke, sammen med en del andre kanaler.

Men er vel trygt å sette den på kanselert listen.

Edit: Så kommer det vel en star wars serie også, såvidt meg bekjent.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

det stemmer at det kommer en star wars serie. jeg sende deg faktisk en pm om det for noen dager sia. det skal være bestillt hele 100 episoder. handlina vil forgå mellom film 3 og 4, og vil hovedsakelig vise hvordan darth varder bygger opp imperiet sitt.

det er ingen gamle skuepspillere som blir med over, utenom c3-po. personlig håper jeg a james earl jones (tror jeg han heter) fortsetter med vader sin stemme i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...