Gå til innhold

Den Übre Arbeidsuke tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på voss-fjellheiser sto på ski mesteparten av dagen, resten var det spa snø, eller hjelpe folk på trekket, eller sitte på med snøscooter :D

ja, hva jeg fikk, jo 1 stk gult klistremerke med skipatruljen på....

Endret av Best0
Lenke til kommentar
jobbet på tre45 i trondheim(musikkbutikk)...så jeg satt der å spillte gitar hele dagen... ;) gjorde null og niks....startet 10 å gikk i 2 tiden ;)

5987755[/snapback]

det gjorde jeg også :D. satt å spilte trommer, guitar og bare surret hele dagen. eneste oppgaven min var å kjøpe mat...... husker han njord eller hva fan han no het skulle ha meg til å kjøpe et spesielt kornbrød. kjøpte alltid feil :p

Lenke til kommentar
g også :D. satt å spilte trommer, guitar og bare surret hele dagen. eneste oppgaven min var å kjøpe mat...... husker han njord eller hva fan han no het skulle ha meg til å kjøpe et spesielt kornbrød. kjøpte alltid feil :p

5987947[/snapback]

rått :w00t:

Jeg også mått kjøpe brød til de husker jeg:P å det var liksom det:P :tease:

Du er sikkert han der henrik med langt skjegg du:P? hehe :innocent:

Lenke til kommentar
ikkeno langt skjegg her i gården nei. husker også en gang da jeg skulle kjøpe vinduspuss og pusse alle flygelene og pianoene. så kjøpte jeg no blomstergreier og pussa ivei. rent og skinnende vart det, men stinka falsk blomstereng lang vei

5988015[/snapback]

ok...hehe...beklager... vet om en henrik som har langt skjegg å er mye på tre45 å driver med pc så:p

Men måtte du pusse ting? jeg trengt bare å komme å dra liksom :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...