Shakes Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Har en maxtor onetouch II på 300 gb som jeg klarer lagre 142 gb på, men den fremstår som 300 gb når jeg høyreklikker stasjonen å trykker egenskaper. Nøyaktig halve disken står markert som brukt på kakediagrammet. Hva er feil? Legger ved et bilde som forklaring.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Prøvd å kjøre en scandisk/chkdsk? (og skru på at den skal rette feil). Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 sikker på at den er parisjonert riktig? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Du prøvde vel tilfeldigvis ikke å kopiere inn et DVD-image som er på over 4GB? Det går nemlig ikke med FAT32. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Tror det har seg slik at disken er partisjonert i 2 deler da vertfall.... Dermed for og kunne få den andre delen synlig må du bruke et Partisjons Program... Da skal du kunne finne gjemte partisjoner forhåpentligviss... Partition Magic 8.0 skal kunne finne den... Det der har skjedd med meg før! Lykke Til Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Regner med det er sankk om fil over 4GB jeg også, spesielt siden det er snakk om noe som skal inn i mappen "ny dvd"... Bildet viser ellers ikke til noen problemer med harddisken (med tanke på plass). How to Convert FAT Disks to NTFS Lenke til kommentar
Shakes Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Du prøvde vel tilfeldigvis ikke å kopiere inn et DVD-image som er på over 4GB? Det går nemlig ikke med FAT32. 5988223[/snapback] Var nok bare dette som var feil ja! Holdt på å få hetta jeg nå.. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå