Tuffeluffe Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Heisann!! Jeg trenger en ny mp3 spiller som skal brukes til jobbing/løping etc... Det må være MINST 512 mb minne, trenger ikke å være gode ørepropper med (da jeg skal bruke KOSS portapro) Men hadde vært bra om den hadde: -God lyd -Helst radio (ikke et stooort must) -*Hold* Funksjon - og at det er enkelt å legge inn musikk på den..... pris: 500-1500 (kommer an på hvor god mp3-spiller jeg får for 1500) Har sett på ipod nano, men den har ikke radio.... Seff ikke et must... *Hva mener dere?* Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 https://prisguiden.no/product.php?product...=specifications Her er mp3 spilleren for deg. Veldig lett, grei pris, radio og 1gb lagringsplass Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Absolut et godt forslag. Det er en flash-spiller som bruker batterier, det er den eneste ulempen; for batterier koster penger! 15 timer på et batteri...ca 3batterier i uka (5dager) *ca50 uker = 150batterier i året. èn pakke slike batterier (4stk) koster ca 20kr eller noe. 150*20=760kr. Vil anbefale å lete etter en spiller med oppladbat batteri. AAA-batteriene fåes ikke som oppladbare etter det jeg har sett. (lette febrilsk da jeg skulle finne meg MP3) Så kanskje du bør se på noe som f.eks. dette. Har ingen kjenskap til akkurat den spilleren, men Samsung er et bra merke innen det meste de holder på med, så den bør duge. I tillegg støtter den ganske mange formater og den er liten og lett. Riktignok "bare" 512MB, men den har radio;) Endret 25. april 2006 av Bluum Lenke til kommentar
zipuz Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Du kan få kjøpt oppladbare aaa batterier, uten å kunne linke til noe sted som selger det. Men her må du egentlig bare veie for og imot, det er vel og bra med oppladbare batterier, men det er kanskje ikke så bra om du f.eks skal ut på en joggetur og batteriet er tomt. Da er du jo nødt til å lade den før du kan stikke, mens med aaa batterier kan du bare slenge inn ett nytt når du har gått tom. Personlig liker jeg å kunne putte i et nytt når jeg har gått tom, dessuten er ikke batterier så dyrt. Finnes det en kiwi butikk i nærheten av deg kan du bare kjøpe first-price batterier, de funker faktisk veldig greit! Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Heisann! Tusen takk for alle svar.... Den gamle mp3-spilleren som jeg hadde, brukte batterier... og det var det dummeste med hele mp3spilleren.... Så jeg vil ikke ha en der jeg må bytte batterier osv... Tror jeg går for en ipod nano... Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå