f00b Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Heisann. Jeg skal kjøpe meg en bærbar pc hovedsaklig til foto-editering. Jeg har kikket på en av disse fra dell, men jeg er litt usikker på hvilke av de jeg skal velge? Er det stor forskjell på de? Så ser jeg at det er WinXP Media Center Edition på de, hva vil det si? Er det annerledes/dårligere enn WinXP Home/Pro? Budsjettet er på ca. 11.000,- Endret 25. april 2006 av f00b Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hei! Av de tre, ville jeg valgt den dyreste. Mye minne er bra. Media Center Edition er mer beregnet til for eksempel opptak av TV-program. Jeg tror det skal kunne brukes som "vanlig" XP Pro. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
f00b Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Okay, takk for svar Det eneste jeg ser nå, er at dersom jeg putter denne pcen i handlekurven, så står prisen på 13.265,- inkl. frakt/mva?! Hva er det for noe? I hovedmenyen så står det at den koster 10.890,- inkl. frakt/mva, lureri? EDIT: Måtte vist fjerne et valg som automatisk ble valgt for å få den anonserte prisen Da går jeg for den! Endret 25. april 2006 av f00b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå