iChristian Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hei Jeg skal skifte fra Windows til Linux. Begynner å bli litt lei av Windows. Og det er noen programmer som er rimelig essensielle for meg og som jeg håper å kunne finne en erstatter til: Dreamveawer (helst noe som ligner, men ikke ekstremt viktig) Outlook (EKSTREMT VIKTIG, helst ikke Thunderbird, men ok) Itunes (pinlig, men ja jeg er blitt avhengig, og nei, jeg har ikke iPod) Noen som har noen gode programmer jeg kan konvertere til? C Lenke til kommentar
smh Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Når det gjelder Outlook kan du fint bruke Evolution. Ser omtrent likt ut. Dei andre kjenner eg ikkje til. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) For Dreamwaver: Nvu For Itunes: Rhythmbox For mail har du Thunderbird og Mozilla Mail som veldig gode alternativer Ellers kan det være lurt å se på sidene Linuxguiden linux1.no for å finne tilsvarende til windows programmer Endret 25. april 2006 av Lufen Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Når det gjelder Outlook kan du fint bruke Evolution. Ser omtrent likt ut. 5987530[/snapback] Du har vel ikke tilfeldigvis en link til programmet? Eventuelt om det følger med i for eksempel Ubuntu? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Når det gjelder Outlook kan du fint bruke Evolution. Ser omtrent likt ut. 5987530[/snapback] Du har vel ikke tilfeldigvis en link til programmet? Eventuelt om det følger med i for eksempel Ubuntu? 5987586[/snapback] sudo apt-get install <programmet> f.eks: sudo apt-get install Evolution skriv det i konsollen og det blir lastet ned og installert Edit: Glemte Sudoen Eller "sudo s-h" først så kan du glemme å skrive sudo noe mere i den konsollen... Endret 25. april 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Evolution følger med KDE som ligger i APT og enkelt lastes ned til ubuntu Endret 25. april 2006 av Lufen Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Evolution følger med KDE som ligger i APT og enkelt lastes ned til ubuntu 5987600[/snapback] Tusen takk Brutur, og du som aldri har nevnt dette programmet alle de gangene jeg har spurt etter info om en ny epostleser Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 liker ikke evolution selv så synes mye av det som følger med i kde blir for teletubby-aktig Lenke til kommentar
smh Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det følger jo med i gnome og. Dersom du instalerer "standard" Ubuntu så er Evolution med. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Ja Evolution er med i Ubuntu. Og jeg synest at Ubunut er veldig bra. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) mail: kmail eller evolution musikk: amarok (etter min mening overlegent itunes, foobar2000 er forøvrig et bedre alternativ på win platformen) dreamweaver: kanskje Bluefish, Quanta, Screem? eller kjøre codeweavers http://kmail.kde.org/ http://amarok.kde.org/ http://www.codeweavers.com/site/store/ads/dreamweaver?ad=10 Endret 26. april 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå