IceXCool Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det skal være mange koder for å få frem forkjellig info på mobiler, f.eks: *#06# *#0000# osv Jeg får dem ikke til å fungere og lurer på om det er nye på de nyere modellene? Noen som har en oversikt over disse kodene? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 hmm. Jeg har SE k600i og der kan jeg bruke *#06# og jeg får da opp IMEI nr på telefonen. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 hmm.Jeg har SE k600i og der kan jeg bruke *#06# og jeg får da opp IMEI nr på telefonen. Mulig noen koder er like. På nye telefoner som f.eks S60 er flere av kodene endret. Prøv onkel google.. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Fant noen, men bruk på egen risiko. Det var vist noe som kunne låse mobilen (SIM lås) http://www.angelfire.com/wizard/egyptgate....csson_codes.htm Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Secret Menus / Codes -------------------------------------------------- Service menu = >*<<*<* Lock status = <**< IMEI number = *#06# Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Xpi - Lock status er det IKKE = <**< er SIM lock! - Do not lock your phone if you don't know the unlock code. This is another good check before you buy any phone, especially second hand ones. If phone is SIM locked, you may not be able to switch to other GSM operators Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå