paperclip Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Heisann! Har mildt sagt problemer med PCen: Først stoppet musa å virke (dette var en gammeldags "non-USB"-mus, hva nå det heter). Neste mus virket i noen få minutter før Windows sa "USB device not recognized". Etter en del omstarter sluttet også keyboard å virke. Etter et par nye omstarter fungerte det igjen. Nå fungerer ikke nettverkskortet. Under en av omstartene fikk jeg beskjed om at Windows ikke kunne starte fordi det ikke fant en fil (begynte på n, mer fikk jeg ikke med meg før broderen var litt for ivrig og trykket på en tast, og siden har jeg ikke sett feilmeldingen, selv om maskinen har restartet mange ganger uten store problemer.) I tillegg har maskinen i noen tilfeller fryst på "grafikkort-bildet" under oppstart. Det dreier seg om en Komplett-PC (ca 1.5 år gml): - AMD Athlon 64 2800+ 1.8 GHz - MSI K8M NEO-V Hovedkort for S754 - Crucial PC3200 DDR-DIMM 512MB CL3 5ns - Samsung SpinPoint P80 120GB S-ATA - Suntek Miditower TH-6522 Sort/Sølv - XFX GeForce FX5200 128MB DDR Kan det være hovedkortet som streiker? Har ikke oppdatert drivere i det siste bortsett fra til grafikkortet for et par uker siden. Håper dere kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hei! Det er vel PS/2-mus du har. Har du sjekket pcen for spyware og virus? Hvordan er pcen i sikkermodus? Kanskje du bør formatére og legge inn Windows på nytt? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Prøv å starte den i sikkermodus og så reboote normal mode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå