Windoge Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Lurer enkelt og greit på hvilken rase i Oblivion som er de beste krigerne? Tror valget står mellom Orc, Redguard og Nord, men er svært usikker. Har ikke mye erfaring fra Morrowind, og er endelig hjemme på perm, klar til å spille Oblivion! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg vil tro at det er Nord, men er godt mulig jeg tar feil, men syns hvertfall å huske at de er best for en kriger. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Fra Morrowind har jeg best erfaring med Orc. Har prøvd Nord i Morrowind, og de falt ikke like mye i smak som Nord, men Oblivion er jo et annet spill. Uansett, takk for din mening! Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Må vel stå mellom Orc og Nord tror jeg. Men Redguard har den "berserk" poweren som gjør de til drapsmaskiner Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Foretrekker Nord jeg da... Uansett klasse =P Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Orc passer bra til en slags berserker-type. Dum og sterk, såvidt IQ nok til å svinge den schwære slegga han har. Redguard er gode krigere, skjønt jeg har aldri spilt med dem, verken i Morrowind eller Oblivion. Jeg vet ikke hvorfor, egentlig. Personlig liker jeg best Nord, de er ganske gode krigere. Hvis du vil ha en build som jeg synes er ganske gøy å spille med, så kan du sjekke ut min Adverrior. Den levler raskt, så du vil ganske snart finne dyre ting i fort, gruver, huler etc. som vil gjøre deg meget rik. Har aldri tjent penger så fort som med denne karakteren. Ta gjerne også en titt på de to andre karakterene mine, hvis du vil. Edit: Personlig bruker jeg heller lite bue - jeg er så god med sverd, og har et ganske bra et, så det tar litt overhånd. Litt synd egentlig, fordi bue er ganske gøyt. Du kan prøve Assassin - det er den jeg har spilt mest med, og jeg synes at den er meget gøy å spille med. Hva angår Warrior-karakteren min, så ga jeg den opp ganske snart. Det ble for mye hack 'n slash. Endret 25. april 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Bra skrevet Misp (var inne på siden din) Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Bra skrevet Misp (var inne på siden din) 5988088[/snapback] Takk! Jeg liker UESP in sin wiki-form... Lett å gjøre slikt som det der. Det er bare å registrere seg (fem og et halvt sekund), så kan alle gjøre det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Lurer enkelt og greit på hvilken rase i Oblivion som er de beste krigerne? Tror valget står mellom Orc, Redguard og Nord, men er svært usikker. Har ikke mye erfaring fra Morrowind, og er endelig hjemme på perm, klar til å spille Oblivion! 5987304[/snapback] Man kan ta redguard, for adrenaline rush. Dersom du ikke gidder å sote med en power du kan aktivere en gang per dag, kan du ta orc, som har en lignende "drepe mye"-power, i tillegg til 25% magic resistance (såvidt jeg husker). Du kan også velge Breton, som har 50% magic resist, hvilket gjør at du kan bygge deg en kriger som kan klubbe ned castere veldig enkelt. I Elder Scrolls går det an å gjøre mye Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Bra skrevet Misp (var inne på siden din) 5988088[/snapback] Takk! Jeg liker UESP in sin wiki-form... Lett å gjøre slikt som det der. Det er bare å registrere seg (fem og et halvt sekund), så kan alle gjøre det! 5988380[/snapback] Godt mulig jeg sjekker ut det Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Man kan ta redguard, for adrenaline rush. Dersom du ikke gidder å sote med en power du kan aktivere en gang per dag, kan du ta orc, som har en lignende "drepe mye"-power, i tillegg til 25% magic resistance (såvidt jeg husker). Du kan også velge Breton, som har 50% magic resist, hvilket gjør at du kan bygge deg en kriger som kan klubbe ned castere veldig enkelt. I Elder Scrolls går det an å gjøre mye 5989237[/snapback] Hva med Redguard med litt magicka(som en slags power-up løsning når du skal slåsst) Hva med å ta det beste fra alt ? Redguard fordi den har Adrenaline rush, og med noe spells her og der(velge noe med magicka) så kan ha bli veldig sterk. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Den beste warrior er Half-Devil, som jeg lastet ned fra TES-Source. Blanding av djevel og Nords. Half-Devilene hart power til å få Daedra drakt på seg for noen minuttter. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Den beste warrior er Half-Devil, som jeg lastet ned fra TES-Source. Blanding av djevel og Nords. Half-Devilene hart power til å få Daedra drakt på seg for noen minuttter. 5990435[/snapback] Men det er jo en mod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Man kan ta redguard, for adrenaline rush. Dersom du ikke gidder å sote med en power du kan aktivere en gang per dag, kan du ta orc, som har en lignende "drepe mye"-power, i tillegg til 25% magic resistance (såvidt jeg husker). Du kan også velge Breton, som har 50% magic resist, hvilket gjør at du kan bygge deg en kriger som kan klubbe ned castere veldig enkelt. I Elder Scrolls går det an å gjøre mye 5989237[/snapback] Hva med Redguard med litt magicka(som en slags power-up løsning når du skal slåsst) Hva med å ta det beste fra alt ? Redguard fordi den har Adrenaline rush, og med noe spells her og der(velge noe med magicka) så kan ha bli veldig sterk. 5989401[/snapback] Hva med en Breton-kriger med Atronach-stjernetegnet? Dersom du tar avstand fra å bruke magi i det hele tatt bryr du deg ikke om at du ikke regenererer, samtidig som 50% magic resist OG 50% magic absorption gjør at du ganske trygt kan le stygt av de fleste fiender som bruker magi Har aldri gidda redguard, synes breton er en del bedre dersom man er tallkrønsjer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå