fxwz Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Hvilke enzymer setter fart på fotosyntesen? Endret 25. april 2006 av Smallville Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Er nok ikke stort til latskap! Har lest, og... det hadde jeg visst ikke! Beklager, endrer topic! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Les i en biologibok om fotosyntese. Anntar at du har biologi ettersom du spør slike spørsmål. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Hadde jeg hatt en biologibok, så ville jeg vel ha lest i den før jeg postet Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hadde jeg hatt en biologibok, så ville jeg vel ha lest i den før jeg postet 5995708[/snapback] Men du har biologi? Snakk med noen på skolen din som har da, som kan peke på fine tegninger i biologiboka etc. Eller snakk med skolens biologilærer. De er stortsett hyggelige dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå