sinnadyr Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Vet at jeg kan da innstallere SP2, men dette er ikke av interesse. Lurer på om noen vet hvordan man skal innstallere hig-speed-usb støtte som det så fint heter i XP, uten å måtte legge inn SP2 ? Takker for alle gode svar:) ¤sinnadyr Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvorfor vil du ikke ha SP2? SP2 inneholder en rekke sikkerhetsoppdateringer til Operativsystemet. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Er ikke USB2.0 standar i SP1 og da, eller er det jeg som er på viddene igjen? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Går da vel fint å få til USB2 med vanlig XP da vel uten at SP2 er instalert. Er bare å instalere drivere det, hvis det er et nyere HK! Endret 25. april 2006 av Wooho Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Takk for at -ingen- besvarte spørsmålet Hvorfor vil du ikke ha SP2?SP2 inneholder en rekke sikkerhetsoppdateringer til Operativsystemet. joda, men det ødelegger fps i spill og jeg har hørt mye dårlig om det, + at jeg er fornøyd med windowsn min som den er, oppdaterer aldri... (JEG VILLE HA GODE SVAR!!) Er ikke USB2.0 standar i SP1 og da, eller er det jeg som er på viddene igjen?Tror du er på viddene Går da vel fint å få til USB2 med vanlig XP da vel uten at SP2 er instalert. Er bare å instalere drivere det, hvis det er et nyere HK!Neeh, og jeg sitter med socket-A så funker vel heller dårlig uansett. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Tror du må ha minst SP1 for å få USB 2.0. Jeg fikk ike installert USB 2.0 mens jeg ikke hadde SP... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg vil nå anbefale deg å kjøre Windows update, pga de viktige sikkerhetsoppdateringene som følger med. Og alt det fæle du har hørt om SP2.. Det var fælt, før M$ retta opp en haug av feil. Og at man får dårligere fps? Jeg har værtfall ikke fått det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Og at man får dårligere fps?Jeg har værtfall ikke fått det. 5991077[/snapback] Ikke jeg heller. Det er nok bare bs. Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 bare å legge inn SP1.. WinXP med SP1 er mye mer stabil enn uten SP i det hele tatt syns nå jeg. SP1 har ferdig støtte for USB2.0 Det at SP2 senker ytelsen er fakta, deal with it...liker heller ikke SP2 så støtter gubben på det. Og mange opppdateringen gjør akkurat det samme, mange pakker som må installeres uansett om du ikke har SP, om du har SP1 eller SP2, så det at Windows update generelt senker ytelse er fakta det også. Men som sagt, enten finn deg i å formatere og legge inn XP med SP1 eller oppdater til SP1..SP1 annbefales varmt av meg i vertfall, har hatt det siden jeg begynte med XP uten extra oppdateringer. Funker fett det. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Fakta at SP2 senker ytelsen? Gi med tester som viser det, har ikke noe problemer og har aldri hatt det. De som har problemer burde evt. ta backup og installere på nytt med SP2 intergrert i installasjonen. SP2 er viktig for sikkerheten og har aldri sunket noe ytelse på noen av mine maskiner og jeg har hatt en del. Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Fakta at SP2 senker ytelsen? Gi med tester som viser det, har ikke noe problemer og har aldri hatt det. De som har problemer burde evt. ta backup og installere på nytt med SP2 intergrert i installasjonen. SP2 er viktig for sikkerheten og har aldri sunket noe ytelse på noen av mine maskiner og jeg har hatt en del. 5991209[/snapback] Ok, da kom vi innom det området igjen som man før eller siden alltid kommer inn på når noen nevner SP2...Han vil ikke ha det, men alikevel begynner folk med at han bare MÅ legge det inn fordi det gjør jo ikke no uansett. Som sagt, han vil ikke ha det så ikke begynn med det at sikkerheten teller og slikt, firefox eller opera så har du dekket de fleste hullene allerede, de fleste hullene som er igjen kan dekkes via brannmur, evt. extern. Og ja, disse programmene senker ytelsen, akkurat som SP2 gjør med sine "ting". Eneste han ville ha svar på var om det er USB2 støtte i XP. Svaret på det er nei, da må du finne drivercd'en som fulgte med hovedkortet og legge de inn manuelt, eller legge inn enten SP1 eller SP2 da disse har denne driveren ferdig innebygd. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) på alle cd'er jeg har hatt når jeg skal innstallere usb 2.0 så kommer det bare opp en .txt fil som ber meg legge inn SP1 eller bedre... altså finnes det ikke usb2.0 drivere på cd'ene til noen av mine HK, gjør heller ikke det på produsent sine nettsider til mine HK. (asus kort alle sammen) ((hvis man klager på ytelsestap med SP2, da håper jeg han har en veldig nedstrippet versjon av windows... det tror jeg man kan spare mye mer på)) Endret 26. april 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Har alltid funket for meg, gjøre det manuelt via Enhetsbehandling. Bare å finne ut hvor driveren ligger på cd'n og fyre løs. Men er jo alltid forskjell på windows versjonene da.. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Vet at jeg kan da innstallere SP2, men dette er ikke av interesse. Lurer på om noen vet hvordan man skal innstallere hig-speed-usb støtte som det så fint heter i XP, uten å måtte legge inn SP2 ?¤sinnadyr 5987280[/snapback] Du sier ikke om du allerede har SP1 installert, men jeg tolker deg slik at du ikke har det. I så fall kan følgende artikkel fra Microsoft kanskje gi noen svar. Som for eksempel: If you are looking for software support for USB 2.0 for Windows: • For Windows XP, support is provided in the Windows XP Service Pack release (som linker videre til SP1). Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Da var ikke jeg på viddene alikevel da. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Takker folkens Iaff til deg bull_dog... Beklager uttalelsen min Luzifer Balla litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå