kjetil7 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Jeg får ikke lagt ved filvedlegg i poster under "Windows-programmering (DOS, Win16, Win32)"-forumet. Skal det være slik, eller er det en glipp? Det var slik på C++ forumet for kort tid tilbake også, men ser ut som det fungerer som det skal nå. Endret 25. april 2006 av kjetil7 Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Eg sjekka no i admin-panelet, og av ein eller annan merkelig grunn var opplasting slått av for dette forumet. Gje beskjed om du fremdeles har trøbbel med det, eller om det er andre forum som har samme problem. Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Da så det mye bedre ut . La til vedlegg uten problemer. Jeg vet ikke om noen andre forum i skrivende øyeblikk, men skal rapportere hvis jeg kommer over noen. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
ravika Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Eg sjekka no i admin-panelet, og av ein eller annan merkelig grunn var opplasting slått av for dette forumet. Gje beskjed om du fremdeles har trøbbel med det, eller om det er andre forum som har samme problem. 5988110[/snapback] Det går heller ikke å legge til filvedlegg i Databaseforumet Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det går heller ikke å legge til filvedlegg i Databaseforumet 6266314[/snapback] Og då skal det vere fiksa. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg