Gå til innhold

Telenor har kommet med Mobil Backup!

Anbefalte innlegg

Dette skal overhodet ikke være reklame, så håper ikke noen oppfatter det slik... :p

Mobil Backup er en tjeneste som gir deg sikker og enkel lagring av kontaktene du har på mobilen.

Ved å synkronisere telefonen din mot Mobil Backup, tar du en sikkerhetskopi av kontaktene dine. Mister du telefonen eller må bytte SIM-kort, trenger du bare å starte synkronisering og du får kopi av kontaktene tilbake på telefonen. Du kan også benytte tjenesten for kalender, oppgaver eller notat.

Dette skal koste 29 kr. for 3 måneder og nå er 1. måned gratis.

Dette må jo være genialt for de brukerne som ikke synkroniserer mobilen med pcen; altså de mindre avanserte brukerne. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor betale for noe du kan få gratis? Bruker selv mobical og det fungerer helt fint! Dette er basert på SyncML, så telefonen din må støtte dette.

5992650[/snapback]

Dette produktet Telenor er kommet med er jo nettopp noe man slipper dette med... det gjøres jo så og si automatisk.

Lenke til kommentar
Så dette gjøres automatisk, uten at man får beskjed om det?

5992918[/snapback]

Nei, så enkelt er det ikke... ;)

Ved å kun sende en sms er man med på det... da får man tilsendt et slags bokmerke under "synkroniser"... ved å bare klikke synkroniser på det "bokmerke" tar den backup av telefonnummer. (oppgaver og notater er også støtter)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Hvorfor betale for noe du kan få gratis? Bruker selv mobical og det fungerer helt fint! Dette er basert på SyncML, så telefonen din må støtte dette.

5992650[/snapback]

Vel... Nå tilbyr ikkje MobiCal dette lengre - pga at Telenor har avtale med dei her i landet...

Derfor må ein (tydligvis) kjøpa tenesten gjennom Telenor...

Nokon som har andre lignande alternativer?

---

Edit:

Eg fann, eg fann...

ZYB.com

Ser ut til å funka svært bra...

Brukes gjennom "ekstern synkronisering" som eg finner i verktøy-menyen på min SE...

Endret av 2rb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...