Gå til innhold

Får gul skjerm av og til.

Blue_D

Anbefalte innlegg

Hei, av en eller annnen grunn blir skjermen min gulaktig. Du kan se alle de andre fargene men det blir en slags gul farge der. Dette skjer av og til når jeg er på pcen.

Er det noen som vet hvorfor? Eller er det bare noe gale med øynene mine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, av en eller annnen grunn blir skjermen min gulaktig. Du kan se alle de andre fargene men det blir en slags gul farge der. Dette skjer av og til når jeg er på pcen.

5987122[/snapback]

Skjekk om det er drålig kontakt mellom skjerm og skjermkort ;)

Lenke til kommentar

5987122[/snapback]

Hvis du har CRT skjer, og av en eller annen grunn har en magnet liggene ved skjermen kan den være årsaken.

Høytallere har magneter, vanligvis skjemede, men hvis de er billige hender det de ikke er det.

Lenke til kommentar

5987122[/snapback]

Hvis du har CRT skjer, og av en eller annen grunn har en magnet liggene ved skjermen kan den være årsaken.

Høytallere har magneter, vanligvis skjemede, men hvis de er billige hender det de ikke er det.

5991644[/snapback]

Har LCD skjerm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...