Blue_D Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hei, av en eller annnen grunn blir skjermen min gulaktig. Du kan se alle de andre fargene men det blir en slags gul farge der. Dette skjer av og til når jeg er på pcen. Er det noen som vet hvorfor? Eller er det bare noe gale med øynene mine? Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hei, av en eller annnen grunn blir skjermen min gulaktig. Du kan se alle de andre fargene men det blir en slags gul farge der. Dette skjer av og til når jeg er på pcen.Er det noen som vet hvorfor? Eller er det bare noe gale med øynene mine? 5987122[/snapback] Skjekk om det er drålig kontakt mellom skjerm og skjermkort Lenke til kommentar
Lysgaard Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hei, av en eller annnen grunn blir skjermen min gulaktig. Du kan se alle de andre fargene men det blir en slags gul farge der. Dette skjer av og til når jeg er på pcen.Er det noen som vet hvorfor? Eller er det bare noe gale med øynene mine? 5987122[/snapback] Hvis du har CRT skjer, og av en eller annen grunn har en magnet liggene ved skjermen kan den være årsaken. Høytallere har magneter, vanligvis skjemede, men hvis de er billige hender det de ikke er det. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Hei, av en eller annnen grunn blir skjermen min gulaktig. Du kan se alle de andre fargene men det blir en slags gul farge der. Dette skjer av og til når jeg er på pcen.Er det noen som vet hvorfor? Eller er det bare noe gale med øynene mine? 5987122[/snapback] Hvis du har CRT skjer, og av en eller annen grunn har en magnet liggene ved skjermen kan den være årsaken. Høytallere har magneter, vanligvis skjemede, men hvis de er billige hender det de ikke er det. 5991644[/snapback] Har LCD skjerm... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 bruker du dvi eller d-sub kabel? bruker du d-sub, så kan det være kontaktfeil. er det ikke det så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 bruker du dvi eller d-sub kabel?bruker du d-sub, så kan det være kontaktfeil. er det ikke det så vet jeg ikke. 6002219[/snapback] Bruker vga kabel.... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Har du bøyd mye på kabelen? Er det en gammel kabel? Har samme problemet med en gammel CRT skjerm, har bøyd mye på kabelen så noen kobbertråden har gått dukken Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Har vært borti mange analoge (CRT) kabler som lager rare farger. Kjøp deg ny kabel så slipper du det problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå