Singh tha king Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Er det noen som vet noen ulemper og fordeler ved å reise? Så bare sleng på! Har dere noen bra setninger ang. reising sleng dem på! Jeg skal skrive en artikkel, så trenger så mye ideer som mulig, denne skal bli laaang! Noen jeg har funnet hittil: Fordeler: - Møte en ny kultur, mennesker og nye steder. - Du kan dra til barndomsdrømmestedet. - Møte en gammel stamme som gir deg en følelse å være ett par hundere år tilbake. - Møte foreldre (hvis de bor i utlandet) - Ta en apuse fra jobben. - Varmere i det andre landet. - Være til stedet der fotballaget ditt spiller, eventuelt OL. - Hvis man vil læreet språk bedre eller bare et nytt ett? - Lete etter en kjæreste? - Prøve å bosette seg i et annet land, for å øke levestandarden sin. - Billigere andre steder, ikke så dyrt. - Møte familier, venner og andre kjente mennesker. Ulemper: -Terrorisme (karikaturtegningene) - Kan bli stressende og slitsom. - Naturkatastrofer (Tsunami og orkaner) - Ikke forståelig språk. de forstår kanskje ikke engelsk? - Ikke god mat. Vann fra springen kan ikke drikkes. - Lettere å bli svindlet, bli stjålet fra fordi noen er ny i området. - Kan være dyr billett. (sommertider) - Flykapring, dårlig vær kan føre til styrting. - Få sykdom og eventuelt smittsom. - Gå deg vill. Jeg trenger all info. jeg kan få til i morra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Du hadde mye greit her fra før, så jeg bare slenger på noe jeg kom på i tillegg. Fordeler Det å gå og glede seg til å reise er nesten halve moroa Ulemper: Du bor tett på de du reiser med noe som ofte fører til krangling og mistrivsel Forventningene til ferien kan være veldig misvisende til hva du faktisk får, så du kan ende opp med å føle deg litt "snytt" Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Tusen Takk! Har slengt på de nå. Hvis dere har mer å tilføye er det bare å slenge på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå