Marvil Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 det gjorde seg med nye lykter. Men jeg savner et lite oversiktsbilde av bilen etter at du monterte nye lykter. Fikk liksom bare lyktene og litt av panseret, ikke hele bilen liksom. 6197034[/snapback] Den trenger en ørliten vask og polish først PS! Er så sykt mye pollen her nå 6197064[/snapback] Hehe, er helt ekstremt med pollen her også.. Bilen er omtrent gul, og det samma er alle vinduer i huset. Stort sett alle bilene på Gatebil igår hadde samma problemet.. Angående pris på lyktene, så vet jeg ikke hva kremt betalte, men jeg tror jeg gav 2400 ellerno for lykter jeg mener er helt like.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Hehe, er helt ekstremt med pollen her også.. Bilen er omtrent gul, og det samma er alle vinduer i huset. Stort sett alle bilene på Gatebil igår hadde samma problemet.. Angående pris på lyktene, så vet jeg ikke hva kremt betalte, men jeg tror jeg gav 2400 ellerno for lykter jeg mener er helt like.. 6198003[/snapback] Kostet nok hvertfall Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Blir vel noen justeringer på turbotrykket, og dieselmengde? kan fort bli en del artigere å kjøre diesel da. Etter som at den versjonen av TDI er ikke allverdens å skryte av. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Blir vel noen justeringer på turbotrykket, og dieselmengde? kan fort bli en del artigere å kjøre diesel da. Etter som at den versjonen av TDI er ikke allverdens å skryte av. 6201847[/snapback] Er ikke sikker på om det er mulig på denne motoren, siden det er direkte innsprøytning. Den er ikke noen racer akkurat, men drar jo greit nok. Må vel chippes isåfall. Men tror neppe det blir aktuelt, bilen har gått 230k km og tror ikke chip er det den trenger mest. Må uansett få ordna opp det som gjør til rykkingen på bilen, men er vel nesten umulig å finne ut av kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Håper du ikke har gitt mer en 10,000 for denne bilen og den er neppe noe å koste på :!: Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Håper du ikke har gitt mer en 10,000 for denne bilen og den er neppe noe å koste på :!: 6202362[/snapback] Tror jeg stenger denne tråden snart, begynner å gå lei av dette forumet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Håper du ikke har gitt mer en 10,000 for denne bilen og den er neppe noe å koste på :!: 6202362[/snapback] gjør du noe annet enn og klage på andre sine biler og tråder? Link. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Slutt å vær så negativ til andre sine biler! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 kentsor og kremt er i fjortisklubben så bare glem disse to, og lykke til med bilen utover Lurer på hvem som er mest fjortis Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Drit i slike personer, de ødelegger bare.. Syns både bilen og tråden er bra jeg.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Drit i slike personer, de ødelegger bare..Syns både bilen og tråden er bra jeg.. 6203971[/snapback] Kan vel ikke si meg helt enig, men hyggelig at du mener det da hvertfall. Lenke til kommentar
kentsor Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Grunnen til at jeg tok med noen bilder fra motor, er at jeg tror noen av slangene der, er det vakuumslanger, lager et helvete for meg.Bilen rykker når den går tungt noe som ikke er noe særlig Noen med tips angående dette? 6195650[/snapback] hvorfor mistenker du vakummslangene? høres mer ut som et drivstoff problem.. 6197077[/snapback] Nei, tenkte bare det var sannsynlig? Har du noe peiling på dette? Er virkelig irriterende altså Det er på lave turtall at den rykker og uffer seg, men den går omtrent normalt på litt mer turtall. PS! Lave turtall = under 1500 rpm 6197361[/snapback] nei, har ikke sånn kjempepeiling gitt.. men når den går tungt krever den jo mer drivstoff. og hvis den ikke leverer nok da vil den jo hakke litt. ser det ut på eksosen som om den får nok suppe? sjekka luftfilteret, dieselfilter osv. kan jo hende dysene er litt slitte oxo. har jo rusla noen mil. har som sagt ikke mye peil på diesel, men trur jeg ville begynnt feilsøkinga i den enden. pent med de nye lampene forresten Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Har byttet alt av filter nå nylig. Så du mener det er noe med dysene? Hva kan man evt gjøre med de? Andre ting det kan være? Det som er litt vanskelig er jo å finne ut hva det faktisk er. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) kbn j Endret 12. januar 2008 av kremt Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 blinkers meget pen bil du har der Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Kule lykter! Savner min 84'mod golf2 CL nå! Måtte desverre kaste den på dynga etter to kollisjoner.. men GUD for en bil det var! Vurderer å kjøpe en ny! Så utrolig stygg, men samtidig så sjarmerende! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) jkn g] Endret 12. januar 2008 av kremt Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Vurdert senkning? 6230712[/snapback] Nja, det koster jo litt og med originaldempere så blir ikke kjøreegenskapene så gode som de bør være Er jo ganske masse dårlige veier her i området også, og jeg liker å kjøre fort overalt for å si det sånn :!: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ja, heller hive på et kit rundt bilen som gjør at bilen ser lavere ut da! Dette er heller ikke billig da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå