Kevin S Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hallo, jeg har i oppgave å lage en konfirmasjons tale på 2 sider til i morra.. har ingen fjærneste ide om hva jeg skal skrive på de to sidene.... kan noen gi noen stikk ord eller vise en de har funnet?? Kevin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Sleng inn litt jallapreik om å tre inn i de voksnes rekker, veivalg, du har nå valgt å bekrefte kristendommen etc. Sleng gjerne også på noen "morsomme" historier fra de var små og mindre små. Sitater av den svulstige sorten er også populære, og diktet "du er enestående" likeså. Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Sleng inn litt jallapreik om å tre inn i de voksnes rekker, veivalg, du har nå valgt å bekrefte kristendommen etc. Sleng gjerne også på noen "morsomme" historier fra de var små og mindre små. Sitater av den svulstige sorten er også populære, og diktet "du er enestående" likeså. 5987275[/snapback] Det hørtes bra ut.. kom på at pappa hadde bart når jeg var mindre noe å mobbe han litt for.... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Er det faren din som skal konfirmeres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå