Prusk Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Nei, men da ville jeg også sett bort fra Samsung sine modeller med kontrastbelegg. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Et enkelt spørsmål. Sendes tvsignalene(hd signalene) i 720p, 1080i eller p? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 tror det er 720p Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 720p og 1080i. Hvem som faktisk sender 1080i aner jeg ikke, men jeg har lest at vi bruker begge i Norge. 720p er nok det vanligste. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 tror det var canal digital som sendte 1080i og viasat som sendte 720p canal digital dekoderne var satt på 1080i hvertfall Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Elprice har tilbud på philips led-TV (40PFL5605H) Noen som har erfaring med denne modellen? Hr ikke klart å finne nien aanmeldelser av Tven noen plass. Hvilken årgang er senn modellen? Virker som det kanskje er noe krøll med navnene. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvor bra er egentlig Pioneer sine ganske gamle paneler (de de laga før de slutta), kontra dagens LCD, og dagens LED`? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Hvor bra er egentlig Pioneer sine ganske gamle paneler (de de laga før de slutta), kontra dagens LCD, og dagens LED`? Det er vel kun Panasonic sine toppmodeller som kan måle seg selv i dag. Det Pioneer'en ikke var så god på var panoreringer, men det er jo heller ikke LCD/LED sine beste egenskaper. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 Har noen her erfaring med LG LE5300-serien? Tenker da spesielt på 42-tommeren som er linket til. Vurderer sterkt å kjøpe. Lenke til kommentar
touzani Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som har erfaring med denne TV-en: http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/lcd-led-og-plasma-tv/tv-42-tom/lg-42le4500/155970.5155/ Synes den virker ganske bra, men prisen er ganske lav.. Er det noe grunn/Hva er grunnen til det? Og er det kanskje noen som kan anbefale en bra TV i 5000 kroners klassen? Jeg er mest ute etter bra bilde Setter stor pris på svar! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2011 Så lite aktivitet det er i denne delen av forumet. Jeg kjøpte nettopp en Samsung LED-TV som jeg er veldig missfornøyd med, og som skal sendes tilbake. TV-en er hovedsakelig til spilling, så burde jeg går for Plasma istedet? Er Panasonic TX-P46G30Y noe å satse på, eller burde jeg gå opp i pris? Jeg kan gå opp til 12-13K om jeg må. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Så lite aktivitet det er i denne delen av forumet. Jeg kjøpte nettopp en Samsung LED-TV som jeg er veldig missfornøyd med, og som skal sendes tilbake. TV-en er hovedsakelig til spilling, så burde jeg går for Plasma istedet? Er Panasonic TX-P46G30Y noe å satse på, eller burde jeg gå opp i pris? Jeg kan gå opp til 12-13K om jeg må. Vanskelig å anbefale en annen TV i forhold til noen når du ikke sier hvilken TV og hva du faktisk er misfornøyd med. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Så lite aktivitet det er i denne delen av forumet. Jeg kjøpte nettopp en Samsung LED-TV som jeg er veldig missfornøyd med, og som skal sendes tilbake. TV-en er hovedsakelig til spilling, så burde jeg går for Plasma istedet? Er Panasonic TX-P46G30Y noe å satse på, eller burde jeg gå opp i pris? Jeg kan gå opp til 12-13K om jeg må. Vanskelig å anbefale en annen TV i forhold til noen når du ikke sier hvilken TV og hva du faktisk er misfornøyd med. Sant nok. Det jeg var missfornøyd med var såkalte "input delay", altså den tiden det tar fra jeg gjør en kommando på spillkonsoll/PC til det blir utført på skjermen. Denne TV-en hadde også merkelig ujevn bakbelysning. Så det jeg ser etter er en TV med full HD, minimalt med input delay, 46 eller 47", skal brukes hovedsakelig til spill og data. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Noen som vet om Philips kommer med LED, 3D og AmbiLight på mindre serier enn bare 9000-serien? Skulle gjerne hatt en 7000-serie, men 3D begynner å komme, og filmer som er lagd i 3D fortjener å bli sett i det også. Og AmbiLight er nydelig synes jeg. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Sant nok. Det jeg var missfornøyd med var såkalte "input delay", altså den tiden det tar fra jeg gjør en kommando på spillkonsoll/PC til det blir utført på skjermen. Denne TV-en hadde også merkelig ujevn bakbelysning. Så det jeg ser etter er en TV med full HD, minimalt med input delay, 46 eller 47", skal brukes hovedsakelig til spill og data. Hmmm, hvilken oppløsning kjører du med? Hvordan kobler du til TV-en? Var det en LED-TV? Fint om du kunne si hvilken modell det var... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Hmmm, hvilken oppløsning kjører du med? Hvordan kobler du til TV-en? Var det en LED-TV? Fint om du kunne si hvilken modell det var... Jeg har allerede opprettet en tråd for den aktuelle TV-en, men det høres ut som jeg har testet alt som skal fjerne laggen, uten oppnå ønskelig resultat. Link til tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1360435 Det jeg ønsker å vite nå er hvilken type TV som er best for spilling. Hvis noen med erfaring kan anbefale meg en ville jeg blitt veldig glad. 3D er ikke interessant. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Hei Tenkte å kjøpe flatskjerm til å ha på rommet. Blir mest til tv-titting og film Den 32-tommeren Expert reklamerer for til 1990 høres grei ut for meg, bare at jeg ikke har peiling på hva som er bra og ikke! kan noen hjelpe meg litt? Finner ikke tv-en på expert sin hjemmeside, så jeg får ikke vist den. Husker ikke hva den heter Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg har allerede opprettet en tråd for den aktuelle TV-en, men det høres ut som jeg har testet alt som skal fjerne laggen, uten oppnå ønskelig resultat. Link til tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1360435 Det jeg ønsker å vite nå er hvilken type TV som er best for spilling. Hvis noen med erfaring kan anbefale meg en ville jeg blitt veldig glad. 3D er ikke interessant. Saken er at kjører du for eksempel feil oppløsning og TV-en må skalere fortløpende vil du få en viss forsinkelse uansett. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Hei Tenkte å kjøpe flatskjerm til å ha på rommet. Blir mest til tv-titting og film Den 32-tommeren Expert reklamerer for til 1990 høres grei ut for meg, bare at jeg ikke har peiling på hva som er bra og ikke! kan noen hjelpe meg litt? Finner ikke tv-en på expert sin hjemmeside, så jeg får ikke vist den. Husker ikke hva den heter Skal du bruke den til kun TV og film er det ikke noe probem. Den har nok de tilkoblinger en moderne TV skal ha. Skal du koble til PC på den så vil jeg tro at du vil merke stor forskjell på oppløsningen som trolig ikke er Full HD (1920 x 1080). Til den prisen trenger jeg vel ikke fortelle at kvaliteten ikke er på toppnivå MEN det betyr ikke at den ikke passer veldig bra for deg. Tror også Expert har 30 dagers returrett slik at du faktisk kan teste TV-en å se om du er fornøyd først. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Takk! Skal se om jeg får kjøpt den på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå