Gå til innhold

Hvilken klan spiller du for?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
apas og dsr var norges beste. TN var ikkje så mykje å skryte av. ;)

6471103[/snapback]

 

TN var jo bare satt sammen av en kompisgjeng fra BF1942-tiden, men de skal ha for at det var noen habile spillere der, ellers er det vel en tre-fire-fem svært tvilsomme.

6471349[/snapback]

Hvem var det som var svært tvilsomme? Vil gjerne vite det.. Alle på den lineupen mener hvertfall jeg fortjente det.

 

http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=1083468

 

EDIT: Grunnen til at TN ikke var noe å skryte av var jo fordi NC var noe møkk, begge cup lederne forsvant midt i gruppespillet oO og alt gikk i stå etter det, bare tull og alle ble lei. Men lineupen var ikke problemet.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Dsr hadde en spiller som ikke hadde spilt bf2 på to måneder, hadde bare spilt 3 pcwer på to måneder og tapte med 15 tickets. Ikke vanskelig å se hvem som var best når begge klaner var aktive.

 

Vi hadde lagt opp bf2, men ville spille en cup som avslutting på en era i dsr :) Dsr spiller fortsatt flere andre spill.

Lenke til kommentar

Det er så lamt å delta i en turnering og klage på at man ikke vant fordi man er inaktive etterpå. Det tar bort så mye av gleden ved e-sport, spesielt for vinnerne som må høre på "njaaa, njaaa, vi hadde jo slått dere om vi hadde spilt aktivt, njaaa, blabla".

 

Go tGC.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at vi var noe bedre enn TGC når vi spilte finalen, men jeg sier at vi var bedre enn TGC når begge klaner var 100% aktive. TGC fortjente å vinne den cupen, de spilte best, men de var ikke Norges beste 8vs8 klan i bf2. Der ligger forskjellen. Hvis du ikke klarer å se det selv trenger du briller :)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Nick: MasterChiunNor

 

Jeg spiller for Homer klanen.

 

Homer klanens hjemmeside

 

Har blant annet restskatt(nor) med som sist jeg sjekket lå på 2 plass i Norge. (altså jeg kjenner han hehe)

 

Jeg har sluttet poeng jaget. Synes det er mere morro med taktikk og hadde laget vinner.

 

Teks som Squadleader ligge litt unna oppdraget/flagget vi skal ta slik at de i min squad kan Spawne på meg nær oppdraget.

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...